20:55 18.10.2017

Транспортний комітет Ради рекомендував Кабміну вжити невідкладних заходів щодо забезпечення залізничних вантажоперевезень

3 хв читати
Транспортний комітет Ради рекомендував Кабміну вжити невідкладних заходів щодо забезпечення залізничних вантажоперевезень

Комітет Верховної Ради України з питань транспорту за підсумками засідання 18 жовтня рекомендував Кабінету міністрів України як вищому органу управління ПАТ "Укрзалізниця" вжити невідкладних заходів щодо забезпечення перевезення вантажів залізничним транспортом, повідомив народний депутат (фракція "Опозиційний блок"), член комітету Володимир Гусак.
"Щодо перспективи, то голова комітету Ярослав Дубневич і комітет рекомендували "Укрзалізниці" зосередитися на недопущенні дефіциту, перш за все, тяги (щодо вагонів можуть подбати і приватні компанії)", - написав він на своїй сторінці в мережі Facebook, коментуючи підсумки засідання комітету ради в середу.
Він зазначив, що на засіданні комітету було заслухано звіт виконуючого обов'язки голови правління "Укрзалізниці" Євгена Кравцова.
"Обговорили широке коло питань, пов'язаних з УЗ. Як можна було очікувати, основне питання - виконання або, скоріше, невиконання" Укрзалізницею "своєї основної роботи - забезпечення перевезень. Майже кожен з присутніх депутатів висловлював претензії до роботи УЗ. У кожній другій області відзначають , що неможливо відремонтувати дороги, тому що немає щебеню, інших будівельних матеріалів через нездатність УЗ їх привезти", - написав він.
Також В.Гусак зазначив обговорення проблем з зерновозами і перевезеннями зерна, підкресливши, що багато характеризував нинішню роботу "Укрзалізниці" як колапс.
"Є.Кравцов досить докладно розповідав про зрушення за останні два місяці, йдеться про краще виконання плану поставок запчастин і матеріалів (з 30% в першому півріччі до 50-55% зараз). Це повинно надати можливість, нарешті, зробити необхідний ремонт локомотивів і вагонів, і поліпшити ситуацію з перевезеннями. Дійсно, як зазначив Володимир Омелян (міністр інфраструктури - ІФ): його (Кравцова) провини в цьому ще трохи, але проблема якраз і полягає в постійній зміні керівників УЗ ", - зазначив В.Гусак , процитувавши В.Омеляна.
Як зазначив нардеп, зі слів Є.Кравцова, в цьому році слід очікувати збільшення вантажних тарифів на 15%, що не відповідає позиції українських промислових і сільськогосподарських виробників, які наполягали на підвищенні не більше ніж на 11,5%.
"За словами Є. Кравцова, за рахунок підвищення тарифів на 15% УЗ додатково отримає 21 млн грн в день, або майже 8 млрд грн в рік. На моє запитання, скільки УЗ планує отримати в 2018 році за рахунок підвищення своєї операційної ефективності, Є. Кравцов відповів - від 1 млрд грн до 1,5 млрд грн. це набагато менше, ніж від підвищення тарифів, і це турбує. Також обговорили вантажні залізничні перевезення в Маріуполь", - повідомив В.Гусак.
Він додав, що в жовтні, після нарад з керівництвом Міністерства інфраструктури і "Укрзалізниці", такі перевезення збільшилися до 17,8 маршрутів в середньому за добу (з 16,3 у вересні), що все ж набагато менше потреби в узгодженому на жовтень показнику в 19 ​​маршрутів. Тим часом, як зазначив нардеп, ЄХ. Кравцов сказав, що планується подальше збільшення перевезень з тим, щоб в грудні 2017 вийти на 21 маршрут вантажних перевезень в Маріуполь в середньому за добу.
"З огляду на позитивні зрушення в цьому напрямку, будемо за це боротися. Взагалі, сподіваємося, що новому керівництву вдасться не допустити погіршення ситуації і зупинити колапс", - резюмував В.Гусак.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА