19:16 17.11.2017

Вартість ТОП-100 українських брендів загалом становить 5,4 млрд грн

1 хв читати
Вартість ТОП-100 українських брендів загалом становить 5,4 млрд грн

Вартість 100 найдорожчих брендів України загалом становить $5,4 млрд, свідчать підсумки дослідження, складеного виданням "Новий час" спільно з компанією MMP Consulting.

Згідно з дослідженням, в трійку найдорожчих брендів увійшли "Моршинська", бренд якої оцінено в $507 млн, Sandora - $312 млн, Roshen з оцінкою $274 млн.

Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній-власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренду: географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестиційна привабливість галузі.

Бренд виробника алкоголю Nemiroff експерти оцінили в $255 млн, "Нової пошти" - в $218 млн, ПриватБанку - в $211 млн, "Хортиці" - в $203 млн.

До першої десятки рейтингу також увійшли марки Rozetka (179 млн грн), бренд найбільшого українського оператора мобільного зв'язку "Київстар" (168 млн грн) і "Оболонь" (162 млн грн).

Найбільшу кількість брендів в рейтингу представляють продукти харчування, рітейл, пивобезалкогольна і лікеро-горілчана галузі, а також кондитерська промисловість.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

Сервіс покупок Meest Shopping розпочав співпрацю з криптобіржею Binance

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА