11:13 08.12.2017

ВР встановила перехідний період для українських авіакомпаній з регіональних імпортних літаків на вітчизняні до 2021 року

ВР встановила перехідний період для українських авіакомпаній з регіональних імпортних літаків на вітчизняні до 2021 року

 Верховна Рада встановила для українських авіакомпаній період для переходу від використання низки регіональних літаків іноземного виробництва на вітчизняні до 1 січня 2021 року.

За відповідний документ №7280 проголосували 229 народних депутатів на пленарному засіданні в четвер, 7 грудня.

Голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна зазначила, що комітет рекомендував Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому з деякими поправками.

Раніше, 20 грудня 2016 року, набули чинності закони "Про внесення змін до Митного кодексу України" та "Про розвиток літакобудівної промисловості", відповідно до яких 1 січня 2018 року скасовувалися податкові пільги зі сплати митних платежів під час тимчасового ввезення на митну територію України за договорами оперативного лізингу іноземних літаків масою порожнього спорядженого апарату від 10 до 30 тонн, максимальною пасажиромісткістю від 44 до 110 місць.

Ухвалений парламентарями в четвер закон №7280 відстрочив скасування зазначених пільг до 1 січня 2021 року.

Його автори звертали увагу на те, що податкові пільги скасовуються українським авіакомпаніям, що використовують у своїй діяльності літаки типу Embraer E145/170/190, ATR-42/74, Bombardier Q400. Водночас нині вітчизняні авіакомпанії об'єктивно не мають якоїсь альтернативи літакам типу Embraer E190/E145 для міжнародних перевезень із регіональних аеропортів країни та забезпечення внутрішніх перевезень.

Крім того, автори закону також відзначають проблематичність можливості експлуатації регіональних вітчизняних Ан 148/158, оскільки ця категорія літаків не схвалена Європейським агентством авіаційної безпеки, що спричиняє значні обмеження в частині їх комерційної експлуатації; ці літаки не випускаються серійно, не мають належної сервісної підтримки та сучасної розгалуженої мережі навчальних центрів для підготовки екіпажу, що здорожує їх експлуатацію і, як наслідок, унеможливлює застосування низьких цін для пасажирів.

Водночас представники літакобудівної галузі України зазначають, що нині держпідприємство "Антонов" (Київ) як розробник і виробник зазначеної категорії літаків активно працює з Європейським агентством авіабезпеки з метою отримання необхідних сертифікатів на українські літаки, їх виробництво та експлуатацію. За прогнозними даними, такі сертифікати ДП отримає не пізніше ніж за три роки. Стільки ж часу знадобиться для налагодження та запуску серійного виробництва літаків.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна не зможе виплатити своїх боргових зобов'язань без співпраці з МВФ

НБУ з 5 лютого почне публікацію підсумків внутрішньої дискусії про облікову ставку

SEC практично закрила двері для біткойнових ETF, стежитиме за ринком разом із CFTC

Глава групи радників з підтримки реформ в Україні заявляє про необхідність залучення прямих зарубіжних інвестицій в країну

Чіпмейкерам майже вдвічі збільшили прогноз зростання виручки в 2018 році

Приватні пасажирські автоперевізники Львівської області анулюють пільги на проїзд для пенсіонерів з 20 січня

Призначення голови НБУ може зміцнити позиції України в переговорах з МВФ

Затвердження Смолія главою НБУ сприятиме стабільності та спадкоємності у політиці центробанку - банкіри

НСТУ до 2 квітня має скоротити штат до 4,1 тис. співробітників - Аласанія

Важливо, щоб доходи випереджали інфляцію, але щоб вона не перевищувала 10% на рік - Гройсман

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА