18:03 24.06.2016

Залізнична інфраструктура України не готова прийняти дедалі більший обсяг зернових вантажів

2 хв читати
Залізнична інфраструктура України не готова прийняти дедалі більший обсяг зернових вантажів

Залізнична інфраструктура України не готова прийняти дедалі більший обсяг зернових вантажів, вважає генеральний директор групи терміналів ТІС (Одеська обл.) Андрій Ставніцер.

У коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" він висловив думку, що у зв'язку з посиленням на дорогах України габаритно-вагового контролю навантаження на залізницю в питанні перевезення зернових збільшиться ще більше. Тому галузь потребує інвестицій.

"Найважливіше, що зараз можна зробити, це ввести знижки на маршрутні відправки, це блок-поїзди. Таким чином, якщо ти на елеваторі зібрав цілий поїзд зерна, ти отримуєш знижку на тариф на його доставку в порт. Для "Укрзалізниці" це втричі менше операцій, тому що це цілий поїзд їде просто в порт, його не треба збирати, розбирати, маршрутизувати або ще щось робити, і витрати щодо нього значно менші", - сказав О.Ставніцер агентству в кулуарах конференції Grain Ukraine 2016 .

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури України закликає автомобільних вантажоперевізників дотримуватися законодавства і підкреслює, що автомобілі з навантаженням понад 40 тонн по дорогах їздити більше не будуть.

Нормативними документами передбачено перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) не більше 40 тонн. Додатково встановлено: для контейнеровозів - 44 тонни, для транспортних засобів, відповідно до встановлених "Укравтодором" і відповідними підрозділами МВС маршрутами, - до 46 тонн.

Крім того, вагові параметри контролюються і щодо навантаження на вісь: для навантаження на одиночну вісь – 11 тонн, на здвоєну - 16 тонн, на строєну - 22 тонни.

Для збереження автомобільних доріг загального користування "Укртрансбезпека" навесні поточного року почала заходи щодо запобігання та недопущення руйнування автомобільних доріг загального користування. На автодорогах загального користування здійснюються заходи державного контролю, справляння плати за проїзд транспортних засобів, вагові та / або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Наразі законодавством і іншими нормативно-правовими актами передбачена відповідальність за перевезення вантажів понад дозволені нормативів, нараховується плата за проїзд автомобільними дорогами. У разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметра до 10% нараховується в подвійному розмірі; на 10-40% - в потрійному розмірі; більш ніж на 40% - у п'ятикратному.

За проїзд без дозвільних документів транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують нормативні, передбачений адміністративний штраф у розмірі 100 неоподатковуваних податком мінімумів доходів громадян (1,7 тис. грн).

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

З окупації вдалося повернути двох підлітків, позбавлених батьківського піклування, - Херсонська ОВА

Засідання Ради Україна-НАТО відбудеться 19 квітня у віртуальному форматі

Очільника "Російської громади Полтавщини" засуджено до 15 років в'язниці

У Дніпровському районі рятувальники ліквідували пожежі, спричинені ракетною атакою

У Києві на Подільському мостовому переході триває облаштування конструкцій тунелів метрополітену

У Німеччині заарештували російських диверсантів, які готували напади на маршрути доставки військової допомоги Україні

Російські дрони атакували автомобіль із хлібом у Чернігівській області, водій дістав контузії

ВАКС вирішив стягнути активи експрезидента "Мотор Січ" Богуслаєва

СБУ затримала помічника нардепа Шуфрича, який фінансував Росгвардію в Криму

Біля Дніпра дві пожежі після ракетного удару РФ, пошкоджений інфраструктурний об'єкт - ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА