14:51 25.08.2017

На Гайворонській вузькоколійці на ходу загорівся тепловоз

2 хв читати

На вузькоколійній залізниці "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" у четвер увечері на ходу загорівся локомотив пасажирського поїзда - тепловоз Ту2-179 1958 року побудови, ніхто в результаті інциденту не постраждав.

Як повідомляє Головне управління ДСНС України в Вінницькій області в п'ятницю, інформація про пожежу надійшла рятувальникам о 19:00 четверга. Пожежа в приміському поїзді повідомлення "Гайворон-Рудниця" сталася на 28 км дороги біля с.Яланець Томашпільського району Вінницької області.

"Після прибуття до місця виклику черговий караул Державної пожежно-рятувальної частини м.Бершадь встановив, що полум'ям охоплено локомотив. Машиніст поїзда вчасно зреагував на надзвичайну подію і відчепив три вагони, де перебували 25 пасажирів. Резервний локомотив з міста Гайворон транспортував пасажирів до місця призначення (ст.Рудниця) ", - йдеться в повідомленні.

Рятувальники локалізували пожежу о 19:24, а ліквідували о 19:53. Від ДСНС до ліквідації наслідків надзвичайної події було залучено шість чоловік особового складу та дві одиниці техніки. "Завдяки рішучим діям машиніста локомотива і бійців Служби порятунку загиблих і постраждалих не було", - зазначають у ДСНС.

На фотографіях з місця події видно, що вогонь сильно пошкодив центральну частину тепловоза, де розташований моторний відсік, і одну з його кабін.

Тепловози ТУ2 вироблялися в 1956-59 рр на Калузькому машинобудівному заводі і наразі використовуються в пасажирському сполученні на всіх трьох вузькоколійних залізницях ПАТ "Укрзалізниця", а також на дитячих залізницях в шести містах України. Відрізняються від більш пізніх моделей високою надійністю, невибагливістю і привабливим історичним дизайном.

У світі збереглося 36 локомотивів цієї моделі, з них 15 - в Україні, 12 - у РФ, 5 - у Литві, 3 - у Казахстані і 1 - у Вірменії. Зокрема, на залізниці "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" експлуатують 4 таких локомотиви. Потерпілий локомотив №179 було побудовано в 1958 році і в 2006 він пройшов модернізацію.

Вузькоколійна залізниця "Голованівськ-Гайворон-Рудниця" (колія 750мм) має протяжність 130 км і проходить територією Кіровоградської та Вінницької областей. Є залишком великої мережі Південного товариства під'їзних шляхів, побудованої на початку ХХ століття, але значно скороченої в 2-й половині ХХ століття. Наразі вантажний рух цєю лінією майже не здійснюється, пасажирське забезпечується щоденним потягом сполученням Гайворон-Рудниця, а також потягом сполученням Голованівськ-Гайворон, що робить кілька рейсів на тиждень.

Як повідомлялося, згідно з наказом Мінекономрозвитку №958 про заходи щодо реалізації Стратегії розвитку туризму і курортів до 2026 року, зокрема, намічено розробити концепцію збереження та розвитку вузькоколійних залізниць в Україні як важливих туристичних об'єктів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Пані посол США: Надання ракет ATACMS - іще один сигнал, що наша відданість справі захисту України непохитна

ТЧХУ та працівники "швидкої" надали допомогу постраждалим співробітникам ДСНС у Миколаєві

Українські прикордонники після бою з диверсантами РФ на Сумщині змусили їх відступити

Зеленський у Києві зустрівся з канцлером казначейства Великої Британії Гантом

Російська армія вночі обстріляла Дніпровський район Херсона, ніхто не постраждав - ОВА

Суд заарештував намісника Святогірської лаври на 60 діб

У прикордонних районах Чернігівської, Сумської та Харківської областей за добу зафіксовано 14 обстрілів із боку РФ

На Харківщині в результаті ворожих обстрілів пошкоджено ліцей, селищну раду, житлові будинки, інформації про постраждалих немає

Росіяни вночі обстріляли дві громади Сумської області, зафіксовано 14 вибухів

Асоціації АПК заявляють про підтримку міністра і просять ВАКС врахувати цей факт у слуханні про його арешт і заставу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА