10:47 01.11.2017

Twitter, Facebook і Google заявили про відсутність у них технологій для запобігання втручанню у вибори в майбутньому

3 хв читати
Twitter, Facebook і Google заявили про відсутність у них технологій для запобігання втручанню у вибори в майбутньому

Американські компанії Facebook, Twitter і Google під час слухань у сенатському комітеті з юридичних справ заявили, що поки що не мають технологій, які могли б запобігти втручанню в президентські вибори в США в майбутньому, передає в середу агентство "Блумберг".

Крім того, юридичні консультанти трьох технологічних компаній розповіли сенаторам, що наразі питання з можливим втручанням в президентські вибори США в 2016 році з боку пов'язаних з Росією фірм поки що не вивчене в повному обсязі.

"Я дізнався, що в нас попереду багато роботи і ми на ній зосереджені", - заявив юридичний консультант Twitter Шон Еджетт.

Проте, за словами головного юрисконсультанта Facebook Коліна Стретча, компанії вжили заходів для протидії втручанню в майбутньому шляхом купівлі політичної реклами користувачами з-за кордону, а також мають намір жорстко регулювати ситуацію з фіктивним акаунтами, що поширюють хибну інформацію.

"Ми бачили скоординовану роботу, що сіяла розбіжності, й намагалася створити розбіжності перед виборами. Перед виборами нинішнього президента Дональда Трампа ми фіксували багато активності, що розпалює розбіжності щодо законності цих виборів. Це тривало доти, доки ми не відключили ці акаунти", - розповів він.

Жоден з представників трьох компаній не зміг уточнити терміни завершення внутрішніх розслідувань про можливе втручання в президентські вибори. Компанії повідомили, що наразі всі вони продовжують аналізувати і збирати інформацію і пообіцяли оприлюднити її, щойно це стане можливим.

Також, зазначає агентство, компанії зазначили, що поки що не можуть дати відповідей на всі запитання до них з боку конгресменів.

Під час слухань представники компаній зазнали жорсткої критики з боку сенаторів, які нагадали про відповідальність, що лежить на соціальних мережах.

"Я вважаю, що вам багато потрібно було зробити раніше. На вас лежить величезна відповідальність", - заявив сенатор-демократ Патрик Ліхі від штату Вермонт.

Сенатор від Республіканської партії від штату Міннесота Ел Франкен розкритикував Facebook. "Як Facebook не зміг вловити зв'язок між політичною рекламою про вибори, оплаченою рублями, які надійшли з Росії? Як ви могли це не пов'язати між собою?" - обурився він.

К.Стретч погодився з його словами, визнавши, що компанія не врахувала цей момент.

"Були сигнали, які ми пропустили. На цей сигнал ми повинні були відреагувати", - відповів він. Він підтвердив, що, ймовірно, пов'язана з Росією група виклала понад 80 тис. повідомлень під час і після виборів. Потенційна аудиторія цих постів становить приблизно 126 млн користувачів, а у 29 млн осіб вони з'являлися безпосередньо в стрічці новин.

Також, за його словами, соцмережа Instagram, що належить Facebook, вилучила 170 акаунтів, із яких загалом було опубліковано 120 тис. постів. Соціальна мережа Twitter виявила 2,75 тис. акаунтів, які, на думку компанії, цілеспрямовано просували проросійські погляди під час американських виборів. Серед 131 тис. опублікованих цими акаунтами записів 9% були пов'язані з виборами.

Google виявила 18 Youtube-каналів, імовірно, підтримуваних Росією. На них розміщено понад 1 тис. відео загальною тривалістю 43 год, також юридичний консультант компанії Роберт Салгадо зазначив, що компанії вдалося виявити незначну активність у зв'язку з виборами.

Наразі власним розслідуванням нібито втручання з боку Росії в американські вибори 2016 року опікуються комітети з розвідки сенату і палати представників США, а також сенатський комітет з юридичних справ. Очікується, що аналогічні слухання в комітетах з розвідки за участю юрисконсультантів трьох компаній відбудуться пізніше в середу.

Крім того, схоже розслідування веде спеціальний прокурор Роберт Мюллер.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА