13:16 07.02.2018

Кабмін дав старт реформі ринку регулярних автобусних перевезень

2 хв читати
Кабмін дав старт реформі ринку регулярних автобусних перевезень

Кабінет Міністрів України від 7 лютого затвердив постанови "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та "Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", які фактично дають старт реформі ринку автобусних перевезень.

"Це не політ у космос, який учора спостерігали з захватом, - це справжня революція у сфері автобусних перевезень! Прозора й чесна конкуренція сприятиме тому, що мільйони людей в Україні користуватимуться не морально й фізично зношеними маршрутками, часто нелегально переробленими з вантажних мікроавтобусів, а сучасними, комфортними, безпечними автобусами. Підготовку цієї реформи ми розпочали у 2016 році. Це були довгі два роки нервів, блокувань і протидії, боротьби, але воно цього варто", - написав на своїй сторінці в мережі Facebook міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

За його словами, внесені зміни до постанов уряду дадуть змогу змінити ситуацію на ринку регулярних автобусних перевезень всією територією країни вже в найближчій перспективі.

"Уперше за останні 10 років ми відходимо від застарілих рудиментів і впроваджуємо норми, які насамперед спрямовані на поліпшення безпеки та якості перевезень, а також створення умов для людей з інвалідністю", - написав міністр.

Практичні зміни, за його словами, полягають у такому: введення конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом; упровадження вимог щодо обов'язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, в кількості 35% до кінця 2019 року, з 2020 року - 50%; перевагу отримають перевізники, що пропонують низькопідлогові автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3, Євро 6).

Крім того, перевізнику, який працював на маршруті без порушень, надається право продовжити дозвіл іще на п'ять років за умови інвестування в оновлення автопарку; передбачено спрощення процедури проведення конкурсу на внутрішньообласні, приміські, міські автобусні маршрути за рахунок зменшення кількості документів, які подаються на участь у конкурсі, та поступовий перехід на електронну систему подання документів; спрощення процедури відкриття нових автостанцій і врегулювання проблеми взаємовідносин перевізників і автостанцій.

"Це перший етап реформування галузі автомобільних пасажирських перевезень. На черзі зміни, які дадуть можливість адаптувати маршрутну мережу та мережу автостанцій із потребами громадян і створити загальнодоступний реєстр маршрутної мережі автобусних сполучень у всій Україні", - резюмував міністр.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Унаслідок нічного удару по Харкову поранено двох людей, окупанти завдали ударів і по центру Золочева

Окупанти вдарили по житловому комплексу в Харкові, поки що без постраждалих

НАТО не планує розміщувати американську ядерну зброю в інших країнах - Столтенберг

США можуть передати Україні ATACMS дальнього радіусу дії в новому пакеті допомоги - ЗМІ

У Дніпропетровській області сили ППО ввечері збили ще один російський безпілотник "Орлан-10"

Сенат США підтримав розгляд законопроєкту про допомогу Україні, Ізраїлю і Тайваню за скороченою процедурою

Приймання заяв про вчинення консульських дій від чоловіків мобілізаційного віку продовжиться 18 травня з урахуванням нових вимог законодавства

Поблизу Дніпра збито розвідувальний дрон окупантів

Microsoft і Coca-Cola уклали угоду, яка фокусується на можливостях ШІ

ВР не розглядала законопроєкту про застосування англійської мови у вівторок через резонанс норми про дубляж

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА