11:27 06.01.2017

За рік аварійна служба "Закарпатгазу" відреагувала майже на 10,5 тисяч заявок споживачів

2 хв читати

У 2016 році бригади аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Закарпатгаз" здійснили майже 10,5 тисячі виїздів за заявками споживачів області. В середньому за добу служба "104" приймала від клієнтів до 30 викликів.

Найчастіше звернення були пов’язані з проблемами, які виникали через самовільне встановлення чи заміну газового обладнання, недотриманням вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також через несправні димові та вентиляційні канали. Традиційно кількість таких викликів зростає з настанням холодів. Так, з початку опалювального сезону кількість виїздів бригад аварійної служби зросла майже на чверть.

"Аналіз викликів підтвердив: найчастіше звернення на екстрений номер "104" надходять через порушення елементарних правил безпеки при використанні газових приладів. Тому просимо споживачів уважно ставитися до роботи обладнання, особливо у передсвятковий та святковий період, перевіряти наявність тяги, не залишати без нагляду ввімкнені газові прилади та в жодному випадку самовільно не втручатися в роботу газорозподільної системи", - зазначив директор технічний ПАТ "Закарпатгаз" Андрій Горват.

Аварійна служба реагує на виклики споживачів впродовж усієї доби та навіть у святкові дні. Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер "104", записується на електронні носії та ретельно опрацьовується диспетчером. Під час прийому заявки він аналізує ситуацію та ступінь її загрози. Споживача інструктують, як діяти в тому чи іншому випадку. Це дозволяє запобігти виникненню загрозливої ситуації ще до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.

Автопарк служби "104" оснащений сучасними атомобілями марки Volkswagen Transporter. Машини укомплектовані радіозв’язком, інструментами та іншими сучасними технічними засобами. У кожній машині також встановлено систему GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру відслідковувати місце перебування автомобіля та визначати найближчу до аварійної ситуації бригаду, яка зможе прибути якнайшвидше.

Для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби "104" підприємство щороку проводить тренування бригад. Зокрема, відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу. Окрім того, завдяки постійній та комплексній роботі усіх служб ПАТ "Закарпатгаз" щодо інформування споживачів про безпеку споживання природного газу, кількість аварійних ситуацій та пов’язаних з ними викликів аварійної служби відчутно зменшилася. Якщо у 2015 році на екстрений номер "104" звернулося понад 11 тисяч споживачів, то в минулому році аварійна служба отримала на 800 заявок менше.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА