15:04 11.01.2017

Жителі Дніпропетровщини у 4 кварталі 2016 року звернулись за допомогою до контакт-центру ПАТ "Дніпропетровськгаз" 74 тисячі разів

За три останні місяці 2016 року контакт-центр ПАТ "Дніпропетровськгаз" опрацював 74 тисячі дзвінків від споживачів природного газу. А за рік ця цифра сягнула 200 тисяч. Майже половина телефонних звернень, що надійшли до контакт-центру за 4 квартал, пов’язана з передачею показань лічильника газу.

ПАТ "Дніпропетровськгаз" націлений на новий рівень взаємодії з клієнтами. Зокрема, удосконалюється обслуговування споживачів та створюються можливості дистанційного та зручного зв'язку із фахівцями підприємства. Створений у березні 2015 року контакт-центр ПАТ "Дніпропетровськгаз" набуває все більшої популярності серед клієнтів компанії. Додаткові можливості оперативного опрацювання запитів від клієнтів з’явились завдяки передачі показань лічильника за допомогою смс-повідомлення на номер 7104 та через інтелектуальне голосове меню IVR, які спрощують та пришвидшують якість обслуговування. Так, за 4 квартал минулого року було передано майже 20 тисяч смс та 4 тисячі показань лічильника через IVR.

Як відзначив начальник клієнтського сервісу компанії Ігор Маньковський завдяки контакт-центру мешканці області не лише оперативно, а ще й в простій формі отримують відповіді на свої питання.

"Реакція на лист і реакція на живе спілкування суттєво відрізняється, - говорить Ігор Маньковський. – Дуже важлива увага – вислухати, доступно пояснити та надати відповідь на питання, що виникли. Ми намагаємось працювати з максимальною віддачею і розуміємо, що всі проблеми наших клієнтів вимагають від нас уважного ставлення".

Окрім передачі показань приладу обліку газу, наших клієнтів турбують питання щодо звірки стану особового рахунку - 3,3 тисячі звернень. За консультацією щодо роботи особистого кабінету зателефонували 7,6 тисяч жителів регіону, а питання планово-технічного обслуговування турбувало 2,3 тисячі споживачів.

До речі, на сьогодні найзручнішим способом передачі показань лічильника є особистий кабінет, який вже працює більше року. Зареєструвавшись у ньому, наші клієнти можуть стежити за особовим рахунком у режимі онлайн. Нині цим сервісом успішно користуються більше 100 тисяч мешканців області. Перевага полягає в тому, що споживач вже через кілька годин самостійно може перевірити зарахування даних про фактичний обсяг спожитого газу на особовий рахунок.

ПАТ "Дніпропетровськгаз" забезпечує природним газом споживачів Дніпропетровської області (крім м Дніпро і м. Кривий Ріг) і посідає друге місце з транспортування природного газу серед підприємств нафтогазової галузі України.

Річний обсяг транспортування природного газу складає 1,8 мільярдів кубометрів. Рівень газифікації Дніпропетровської області становить 89%. ПАТ "Дніпропетровськгаз" - одне з найбільших платників податків у Дніпропетровській області. Щорічно до бюджетів всіх рівнів компанія перераховує більше 200 мільйонів гривень податків і зборів.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА