12:58 13.01.2017

Модернізація мережі Ощадбанку триває – відкрито 500 відділень нового формату

2 хв читати
Модернізація мережі Ощадбанку триває – відкрито 500 відділень нового формату За два з половиною року Ощадбанк відкрив півтисячі відділень нового формату, серед яких 12 інклюзивних – адаптованих для обслуговування людей з інвалідністю. Оновлена мережа найбільше представлена в Київській, Львівській, Одеській, Дніпропетровській та Харківській областях. У 2017 році Ощадбанк продовжить модернізацію мережі – до відкриття заплановано близько 100 відділень нового формату, в тому числі преміум-зони із підвищеним рівнем комфорту, безпеки та приватності для обслуговування клієнтів преміум-сегмента. "Вже не ощадна каса! Такий вердикт клієнтів, які обслуговуються в наших нових відділеннях. Привітний персонал, просторі й світлі приміщення з максимальною доступністю продуктів і послуг. Такі відділення комфортні для людей, а відтак – більш ефективні для банку. Саме це є головною метою реформування мережі в рамках Стратегії розвитку, яку ми реалізуємо", – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний. Паралельно з відкриттям відділень нового типу банк розширює мережу зон самообслуговування "Ощад 24/7", інформаційно-платіжних терміналів та банкоматів: -  Кількість зон самообслуговування за два з половиною року збільшилась у 65 разів. Наразі їх 325, у 2017 році – заплановано 500. -  Мережа інформаційно-платіжних терміналів (ІПТ) збільшилась більш ніж у 20 разів – до 2050 одиниць. Через термінали Ощадбанку можна самостійно здійснювати різноманітні платежі як за допомогою платіжної картки Ощадбанку, так і готівкою. При цьому комісія за приймання комунальних платежів не стягується, якщо постачальник послуг має прямий договір з банком. У 2017 році кількість ІПТ заплановано збільшити до 4000. -  Банкоматна мережа Ощадбанку за три роки збільшилась у 1,5 разу і становить 2721 одиницю, разом із банкоматами банків-партнерів – майже 4000. У 2017 році її буде значно розширено. Параметри відділень нового формату: окремі зони касового та індивідуального обслуговування, електронна черга, хол-менеджери, зона самообслуговування "24/7". Ощадбанк - провідний український банк із найбільш розгалуженою мережею установ. Банк працює у всіх фінансових секторах. Серед його клієнтів підприємства малого і середнього бізнесу, а також найбільші компанії України. Ощадбанк першим з держбанків розпочав впровадження Стратегії розвитку, розробленої за участю міжнародної аудиторської компанії PWC. У 2016 році Ощадбанк підтвердив статус лідера із залучення депозитів фізичних осіб: портфель строкових вкладів досяг 50 млрд. грн. Банк активно розвиває дистанційні канали обслуговування. Кількість користувачів онлайн-платформи "Ощад 24/7" перевищує 1 млн. 200 тис. Ощадбанк має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку. Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011 р. Контакт-центр: 0800210800 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів по території України). Прес-служба Ощадбанку.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА