17:18
06.02.2017
Незалежний портал OpinionFirst визнав Укргазбанк лідером за якістю обслуговування
За результатами голосування на порталі OpinionFirst державний Укргазбанк посів першу позицію рейтингу за якістю надання банківського сервісу. Банк отримав 24% голосів з-понад 3700 опитаних, які взяли участь в опитуванні.
Окрім того, як зазначено на офіційному сайті банку, кількість проведених операцій з оплати комунальних платежів в Укргазбанку за 2016 рік зросла на 39%, а сума прийнятих платежів у відділеннях банку за минулий рік збільшилася на 31%. Зокрема, протягом року було опрацьовано майже 3 млн платежів на суму понад 10 млрд гривень.
Найбільшу кількість комунальних платежів сплачено у відділеннях Чернігівської, Чернівецької та Волинської областей. Така динаміка – показник високої якості обслуговування клієнтів та оптимальних умов здійснення операцій. Протягом року банк продовжував роботу над розширенням своєї регіональної мережі, яка на сьогодні представлена 230 відділеннями.
За результатами незалежного рейтингу та враховуючи високе навантаження на відділення інших державних банків, в яких українці звикли здійснювати оплату комунальних послуг, не дивно, що місце лідера за якістю надання банківського сервісу посідає саме Укргазбанк.
Прес-служба АБ «УКРГАЗБАНК»
[email protected]