14:42 17.02.2017

У 2016 році аварійна служба ПАТ "Дніпрогаз" опрацювала 28,8 тисяч заявок від споживачів

3 хв читати

Впродовж 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Дніпрогаз" прийняла від споживачів 28,8 тисяч заявок, з яких 22,6 тисяч - про витоки газу. Статистика нещасних випадків при використанні газу в побуті свідчить, що найпоширенішими причинами аварій є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів та недотримання елементарних правил безпеки.

Більшість звернень, що надходять до АДС, пов’язані з витоком газу, решта – з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів та обладнання. Причиною виникнення надзвичайної ситуації може стати навіть незначна несправність. Мало хто зі споживачів звертає увагу на те, що, наприклад, термін експлуатації котлів складає в середньому 10 років. Після цього їх потрібно або міняти, або проводити капітальний ремонт.

"Дотримуючись простих правил безпеки під час використання газу в побуті споживачі зможуть запобігти виникненню аварійних ситуацій. Наприклад, у жодному разі не можна використовувати газову плиту для обігріву помешкання, а також користуватися газовими колонками та котлами за відсутності тяги. Якщо ви відчули запах газу, закрийте газові крани та провітріть приміщення, не запалюйте вогонь, не вмикайте світло чи електроприлади. Викликайте аварійну службу за телефоном 104", - говорить технічний директор ПАТ "Дніпрогаз" Юрій Безпрозваний.

Для оперативного реагування при виникненні аварійних ситуацій автомобільний парк екстреної служби "104" укомплектований понад десятком сучасних машин Volkswagen Transporter, які оснащенні спеціальним радіозв’язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами.

Вони мають високу прохідність та низку переваг, завдяки яким бригада АДС може якнайшвидше прибути за викликом та попередити виникнення аварійної ситуації. Також усі автомобілі обладнані системою GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, спрямувати його на виклик найкоротшим шляхом, або, при потребі, направити на допомогу додаткову бригаду.

"Якість та оперативність виконання спеціалістами АДС своїх службових обов’язків залежить від рівня їх професійної майстерності та оснащення. Тому значну частину ресурсів компанія скеровує на закупівлю обладнання, оновлення автопарку, підтримання укомплектованості аварійних машин", - наголошує Юрій Безпрозваний.

Для того, щоб вдосконалити майстерність та підвищити кваліфікаційний рівень спеціалістів аварійної служби, ПАТ "Дніпрогаз" також постійно проводить спеціальні тренування, на яких відпрацьовуються дії диспетчера, оцінюється швидкість доїзду служби до місця аварії та оперативність її ліквідації.

Публічне акціонерне товариство "Дніпрогаз" забезпечує природним газом місто Дніпро та Дніпропетровський район. Система газопостачання Дніпра – це близько 7 тисяч км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тисяч побутових абонентів, 2,3 тисяч промислових підприємств, 158 бюджетних установ, 100 комунально-побутових об'єктів. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. ПАТ "Дніпрогаз" є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1700 чоловік.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА