14:18 22.02.2017

У Кривому Розі для клієнтів газових компаній відкрили перший сучасний центр обслуговування

3 хв читати
17 лютого 2017 року в Кривому Розі по вул. Володимира Великого, 29-В відкрили перший сучасний Центр обслуговування для клієнтів газових компаній. Відтепер споживачі не лише Саксаганського району, а й інших районів міста зможуть в одному місці швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а також здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Зручне місце розташування, сучасний дизайн, просторі та світлі приміщення, система електронної черги, м’які сидіння та кулери з водою - все це забезпечує споживачам комфортні умови перебування в центрі та дає можливість оперативно отримати консультацію чи послугу. Під час створення нового центру, фахівці компанії приділили особливу увагу його зонуванню, щоб клієнт міг легко зорієнтуватися всередині. Для відвідувачів із дітьми передбачили спеціально облаштований дитячий куточок, де розміщені різноманітні розмальовки. "Сьогодні старі абонентські служби з тіснявою, "живими чергами" та консультаціями через маленьке віконечко, відійшли в минуле. Ми перейшли до відкритої та доступної моделі обслуговування клієнтів. Тому, при створенні нового та сучасного Центру для нас були пріоритетними такі критерії, як максимальний комфорт, якість, оперативність та зручність в обслуговуванні клієнтів", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян. Щоб зменшити час очікування споживачів у черзі, Центр обслуговування обладнали спеціальною автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою "електронною чергою". Електронне табло інформує клієнта в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Як правильно користуватися системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі. Обслуговуванням клієнтів займаються вісім кваліфікованих менеджерів, які мають універсальними навички і можуть надати консультацію з широкого кола питань – від роз’яснень за особовим рахунком до оформлення документів для підключення до газової мережі. Однією з особливостей Центру, яка також суттєво економить час відвідувачів, є зона самообслуговування. У ній, за допомогою системи "тонкий клієнт", споживачі можуть зареєструватися в Особистому кабінеті або провести оплату через платіжні термінали. "Сьогодні, незважаючи на економічні та фінансові труднощі, пріоритетним напрямком у нашій діяльності є впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях та забезпечення оперативного зворотного зв’язку між ними та фахівцями компанії", - говорить голова правління ПАТ "Криворіжгаз" Іван Вакуленко. Центр обслуговування клієнтів працює без перерви в наступному режимі: з понеділка по четвер – 08.00 до 17.00 год.; п’ятниця – 08.00 до 16.00 год., за адресою м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого 29-В, 1 поверх (ЖК “Едельвейс”). Основною сферою діяльності ПАТ "Криворіжгаз" є транспортування природного газу. На сьогодні рівень газифікації міста складає 98%. Природний газ отримують майже 300 тисяч сімей та 900 підприємств, установ і організацій. Найбільшими споживачами є підприємства гірничо-металургійного комплексу: АрселорМіттал Кривий Ріг, підприємства групи МЕТІНВЕСТ, ЄВРАЗ СУХА БАЛКА. Обсяги транспортування складають біля 1,4 мільярдів кубометрів природного газу на рік. ПАТ "Криворіжгаз" входить до реєстру великих платників податку в Дніпропетровської області та щорічно сплачує до бюджетів різних рівнів більше 65 мільйонів гривень.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА