11:17 09.03.2017

За два місяці майже 145 тис. клієнтів ПАТ "Львівгаз" передали показання лічильників через смс-повідомлення та голосове меню

2 хв читати

Впродовж останніх двох місяців оператори контакт-центру ПАТ "Львівгаз" опрацювали понад 287 тис. звернень споживачів. Найчастіше вони стосувалися передачі показань лічильника газу, які відповідно до законодавства, клієнти компанії зобов’язані повідомляти щомісяця з 1-го по 5-те число.

Задля зручності споживачів в минулому році ПАТ "Львівгаз" запровадило ще два додаткових сервіси для передачі показань лічильника газу. Окрім звичних телефонних номерів контакт-центру, споживачі отримали можливість надсилати показання приладів обліку через смс-повідомлення на короткий номер 7104 або голосове меню IVR за номерами контакт-центру. Лише впродовж січня та лютого 2017 року з допомогою цих дистанційних сервісів показання лічильників вже передали майже 145 тис. споживачів газу Львівської області.

"Ми постійно працюємо над впровадженням нових та зручних сервісів, які суттєво економлять час споживачів. Сьогодні клієнтам нашої компанії не обов’язково далеко їхати та очікувати в чергах, щоб отримати відповіді на свої запитання. Завдяки використанню сучасних технологій ми маємо можливість надавати всі консультації дистанційно", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко.

Одним із таких сервісів, які в дистанційному режимі надають споживачеві повний доступ до даних особового рахунку та можливість керувати ним, є "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Станом на 1 березня його послугами користується понад 130 тис. споживачів газу Львівської області. З допомогою веб-сервісу клієнти ПАТ "Львівгаз" можуть, не виходячи з дому, передати показання лічильників, отримати повну інформацію про механізм нарахування за газ, здійснити оплату онлайн, переглянути історію платежів та показань, а також поставити запитання фахівцю компанії.

Нагадаємо, щоб у рахунках споживачів були відображені фактичні дані про використаний ними газу, вони повинні щомісяця, станом на 1-ше число, фіксувати показання лічильника та передати його газорозподільній компанії впродовж наступних п’яти днів. Якщо дані про спожитий обсяг газу відсутні, то газорозподільна компанія застосовує планове нарахування, методика якого затверджена п.4. Глава 4. Розділ ІХ Кодексу газорозподільних систем.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА