13:15 13.03.2017

За сім місяців роботи Центр обслуговування клієнтів Рівнегазу опрацював 78 тисяч звернень споживачів

2 хв читати

У серпні минулого року у Рівному для споживачів природного газу було відкрито сучасний Центр обслуговування клієнтів. За сім місяців роботи сюди звернулося майже 78 тисяч споживачів. Найчастіше клієнти газової компанії телефонували до контакт-центру, щоб передати показання лічильника та з метою отримання консультації.

Відколи законодавчо закріплено вимоги до споживача передавати показання лічильника щомісяця з 1 по 5 число, все більше мешканців Рівненщини почали використовувати для цього різні дистанційні сервіси компанії. Так, за останні сім місяців з їхньою допомогою дані своїх приладів обліку до ПАТ "Рівнегаз" передало майже 208 тис. споживачів блакитного палива.

Понад 92 тис. клієнтів повідомили показання телефоном. Значна частина – понад 30 тис. - скористалася сервісом "Особистий кабінет", попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua. Популярним серед клієнтів є такий зручний спосіб передачі показань лічильника, як СМС на короткий номер 7104 (60 тис). Окрім того, під час дзвінка на номер (0362)461-104, не очікуючи на зв'язок з оператором, споживач може передати показання за допомогою голосового меню IVR. Також наприкінці року компанія відкрила ще одну телефонну лінію – мобільний номер (067) 01-01-104.

Сервіси газової компанії користуються попитом серед споживачів, оскільки за їх допомогою можна дистанційно вирішити безліч питань: з’ясувати заборгованості, сплатити за газ, передати показання лічильника, отримати консультацію, звірити рахунок, уточнити тариф чи реквізити.

- Особливістю нашого Центру обслуговування клієнтів є можливість працювати дистанційно. Сьогодні клієнтам нашої компанії не обов’язково далеко їхати, щоб отримати відповіді на свої запитання. Завдяки використанню сучасних технологій ми маємо можливість надавати всі консультації дистанційно, економлячи цим час наших клієнтів. Звернутись за порадою до операторів контакт-центру можна щоденно з 8:00 до 20:00., - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир Новосад.

Нагадуємо, що Кодексом газорозподільних мереж покладено обов’язок на споживача щомісяця з 1 по 5 число повідомляти газорозподільній компанії показання свого газового лічильника. У такому випадку місячний обсяг спожитого газу буде розраховуватися відповідно до фактичних даних його приладу обліку. Якщо показання лічильника відсутні, обсяг газу розраховується відповідно до профілю споживача та місячного коефіцієнта споживання газу, затверджених у Кодексі ГРМ.

ПАТ "Рівнегаз" займається розподілом природного газу. У 2016 році підприємство протранспортувало 506,2 млн.м.куб. блакитного палива. Природним газом на Рівненщині користується понад 256 тисяч сімей та близько 3 тис. юридичних осіб.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА