14:19 17.03.2017

З початку року аварійна служба "Волиньгазу" відпрацювала 3 тис. звернень споживачів

За два місяці 2017 року до аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Волиньгаз" надійшло майже 3 тисячі викликів від споживачів газу області. За даними фахівців служби "104", найчастіше проблеми у клієнтів компанії виникали через самовільно встановлене або замінене газове обладнання, несправні димові та вентиляційні канали та недотримання вимог безпеки при використанні газових приладів.

В середньому за добу у 2017 році аварійна служба "Волиньгазу" отримувала близько 40 викликів від споживачів області. Така кількість звернень є характерною для опалювального періоду та пов’язана із інтенсивнішим використанням газових приладів. Адже, взимку при збільшеному навантаженні на обладнання, можуть проявлятися технічні несправності. Найчастіше вони виникають, якщо споживачі не подбали про вчасну перевірку газових приладів перед початком опалювального сезону або ж самостійно здійснювали їхній ремонт чи заміну.

"Бажаючи заощадити, деякі споживачі намагаються проводити самовільну газифікацію, заміну та ремонт газового обладнання. Порушуючи будівельні норми, переплановують без погодження приміщення, де встановлені газові прилади. Насправді – все це перший крок до виникнення нещасних випадків, адже довіряти ремонт і встановлення газового обладнання можна лише фахівцям, які мають відповідні дозволи на виконання таких робіт", - розповідає технічний директор ПАТ "Волиньгаз" Сергій Галянт.

На сьогодні для безпеки споживачів області компанія укомплектувала 16 бригад служби "104", які в цілодобовому режимі готові оперативно локалізовувати та ліквідовувати аварійні ситуації. Для цього служба оснащена спецтехнікою та необхідними матеріалами. Після отримання дзвінка від споживача, диспетчер проводить його інструктаж, аналізує рівень небезпеки та скеровує аварійну бригаду за адресою виклику. Оперативно прибути на місце, аварійній бригаді дозволяє радіозв’язок та система GPS-навігації, якою обладнане кожне авто. За вимогами Правил безпеки систем газопостачання, служба повинна приїхати на виклик впродовж 40 хв.

Для вдосконалення майстерності та підвищення кваліфікаційного рівня спеціалістів екстреної газової служби, ПАТ "Волиньгаз" організовує спеціальні тренування, на яких відпрацьовуються дії у реальних умовах – від дзвінка диспетчеру, до виїзду бригади та ліквідації чи локалізації аварій. При цьому оцінюються дії диспетчера, швидкість доїзду служби та оперативності ліквідації аварії.

Зазначимо, що окрім реагування на аварійні ситуації, фахівці ПАТ "Волиньгаз" також виконують профілактичні роботи для їх запобігання. Зокрема, мова йде про проведення планово-технічного обслуговування у помешканнях волинян, що дає можливість виявити порушення, які можуть призвести до аварійної ситуації. Так, в минулому році фахівці компанії зафіксували більше 5 тисяч порушень, які становили загрозу для самих споживачів та їх сусідів.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Експерти продовжують наголошувати на необхідності реформи законодавства про всеукраїнський референдум

Чинний тариф не дає можливості ПАТ "Криворіжгаз" підвищувати якість послуг

Посол Білорусі Ігор Сокол: білорусько-українське співробітництво розвивається динамічно

"Київоблгаз" нагадує: в холодну пору року підвищується ризик отруєння чадним газом

Американська компанія стала єдиним приватним постачальником українського державного підприємства "Укртрансгаз"

Держава віддає українських трудових мігрантів на поталу шахраям

Аварійна служба ПАТ "Львівгаз" відреагувала на 23 тисячі звернень споживачів від початку року

В Україні запустили перший державний майданчик для держзакупівель zakupivli24

Хто найкраще продає активи збанкрутілих банків?

5 грудня відбувся ІІ Міжнародний форум корпоративних директорів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА