15:53 21.03.2017

За рік послугами Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Житомиргаз" скористалися 138,5 тисяч споживачів

3 хв читати

Сучасний Центр обслуговування для споживачів природного газу відкрився в Житомирі у березні минулого року. За рік роботи його послугами скористалися 138,5 тис клієнтів компанії. Щодня до Центру звертаються до 600 споживачів, а у пікові дні, які припадають з 1 по 5 число кожного місяця, кількість відвідувачів може зростати навіть до 1,4 тисячі.

Понад 80% звернень від житомирян стосуються роз’яснень за особовим рахунком, консультацій з оплати за газ та передачі показань лічильника. Зокрема, фахівці Центру надали майже 200 тис консультацій та прийняли 5,5 письмових звернень.

«Компанії, які працюють з людьми, ставлять за пріоритет потреби клієнта. «Житомиргаз» також прагне надавати якісний сервіс у зручних офісах. Ми попіклувалися про те, щоб клієнт мав можливість оперативно в одному місці отримати весь спектр послуг, які стосуються газопостачання. У Центрі обслуговування ми встановили монітор «тонкий клієнт». Тепер клієнти самостійно реєструються в Особистому кабінеті та користуватися ним. Для здійснення платежів встановлений платіжний термінал Ощадбанку», – зазначив начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.

Центр обслуговування клієнтів не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирської області. Особливу увагу в ньому приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Все влаштовано таким чином, щоб споживачам було приємно та комфортно отримувати послуги – сучасний дизайн, просторе й світле приміщення, зручні дивани, кулер з водою та доступ до wi-fi.

Три зали центру обслуговування обладнані «електронною чергою». Це автоматизована система розподілу клієнтів, яка мінімізує час очікування споживача в черзі і, відповідно – зменшує кількість черг. Адже електронні табло інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі.

Фахівці центру мають високий рівень професійної кваліфікації. Вони забезпечують комплексне обслуговування клієнтів, надають повний перелік послуг компанії – від інформації за особовим рахунком до оформленням документів для відключення (підключення) газового обладнання чи його ремонту. Також надають клієнтам розгорнену консультацію щодо створення Особистий кабінету на сайті 104.ua. Адже саме цей ресурс найкраще економить час клієнтів компанії. Користуючись Особистим кабінетом, споживач може контролювати свій рахунок за газ, здійснювати он-лайн оплату, замовляти послуги та першим дізнаватися про новини газових компаній. На сьогодні у особистому кабінеті зареєстровано 48,9 тис споживачів Житомирської області, майже за рік кількість користувачів зросла удвічі.

Довідково. Уже три роки повноцінно функціонує веб-сайт, на якому споживач може дізнатися всю інформацію про діяльність та послуги, які надає «Житомиргаз». У листопаді 2015 року на сайті запрацював новий сервіс – Особистий кабінет, завдяки якому споживач може стежити за рахунком в режимі онлайн. Нині цим сервісом успішно користуються майже 50 тис жителів області.

В цей же, 2015 рік, створений і контакт-центр, який відповідає сучасним міжнародним стандартам. Протягом місяця фахівці контакт-центру надають жителям Житомирщини понад 15 тис консультацій по телефону та понад 1 тис – електронною поштою. З 15 березня 2016 року для полегшення передачі показань лічильника від споживачів працює цілодобовий автовідповідач та спеціальний номер 7104 для смс-повідомлень.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА