17:04 13.04.2017

За опалювальний сезон аварійна служба "Хмельницькгаз" 28 тис. разів виїжджала на виклики

3 хв читати
Впродовж опалювального періоду 2016-2017 років аварійна служба ПАТ "Хмельницькгаз" відпрацювала біля 28 тис. заявок від споживачів газу регіону. Основними причинами звернень на екстрений номер "104" були витоки газу та несправність газового обладнання, що склало понад 90% від усіх звернень. Найбільша кількість дзвінків надійшла від споживачів міст Хмельницького та Волочиська,а також Полонського та Славутського районів. Найчастіше витік газу стається через несправність газового обладнання, його самовільне встановлення, втручання в систему газопостачання або проведення ремонтних робіт некваліфікованими особами. Також до витоків газу призводить експлуатації застарілого, зношеного обладнання, яке потребує заміни. Інша – не менш загрозлива для споживачів небезпека - чадний газ. Найчастіше отруєння від продуктів згорання, виникають через встановлення споживачами в одному приміщенні примусової ветиляції та газових приладів з відводом продутків згорання в димовіх. Тому для безпечного споживання газу, необхідно після завершення опалювального періоду, звернутися у Центри обслуговування клієнтів ПАТ "Хмельницькгаз" та в районні структурні підрозділи за місцем проживання, щоб усунути всі недоліки та привести газові прилади і систему газопостачання у відповідність до Правил безпеки. Окрім того, під час роботи газових приладів, не слід забувати про постійний притік свіжого повітря у приміщення. Для цього потрібно відкрити кватирку або в разі відсутності кватирки – віконні провітрювачі. Також в верхній частині приміщення має бути обладнаний та справний вентиляційний канал, зроблений підріз у нижній частині дверей або встановлена приточна вентиляційна решітка. "Окремі споживачі нехтують своєю безпекою та безпекою близьких, використовують з максимальним навантаженням газові прилади, термін експлуатації яких закінчився ще десятки років тому,- наголошує директор технічний ПАТ"Хмельницькгаз" Олександр Лоб. – Тому вкрай необхідним проводити планово-технічного обслуговування газового обладнання та внутрішньобудинкової системи газопостачання. Лише у минулому році наші фахівці здіснили такі заходи в понад 300 тисяч споживачів, що дозволило попередили виникнення аварійних ситуацій". Наразі споживачів газу Хмельницької області обслуговує 80 аварійних бригад, які працюють цілодобово, без вихідних. Вони готові виїхати на виклик в будь-який час доби та в найвіддаленіші населені пункти за максимально короткий час. Однак, аварійно-диспетчерська служба екстреного реагування "104" потребує постійного системного оновлення та модернізації. Особливо що стосується підтримки в робочому стані її автопарку. Сьогодні він складається із 20 спецавтомобілів, 6 з яких у районних структурних підрозділах потребують негайної заміни. Разом з цим, останніми роками компанії вдалося закупити 16 сучасних машин, які мають все необхідне обладнання, радіозв’язок, спецодяг, а також інструменти, що дає можливість безпечно та оперативно проводити найскладніші роботи. ПАТ "Хмельницькгаз" здійснює розподіл природного газу на території Хмельницької області (крім м. Шепетівки та Шепетівського району) усім категоріям споживачів. Щорічні обсяги транспортування складають близько 700 млн.м.куб. природного газу. ПАТ "Хмельницькгаз" забезпечує природним газом майже 400 тис. домоволодінь Хмельниччини. Загальний рівень газифікації області складає більше 80%, протяжність газових мереж – 17 тис.км.Підприємство є одним з найбільших роботодавців та платників податків області, що надає гарантовані робочі місця 2 тисячам працівників, стабільно входить до п’ятірки найбільших та сумлінних платників податків Хмельниччини. До бюджетів усіх рівнів ПАТ "Хмельницькгаз" у 2016 році сплатив понад 95 млн.грн.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА