15:05 24.04.2017

"Криворіжгаз" скерував майже мільйон гривень на роботу аварійної служби у 2016 році

2 хв читати
У 2016 році бригади аварійної служби ПАТ "Криворіжгаз" опрацювали понад 14 тис. звернень споживачів газу Кривого Рогу та населених пунктів, що перебувають в зоні обслуговування компанії. За підсумками усіх виїздів, річний пробіг аварійних автомобілів сягнув практично 300 тис. км. Щоб забезпечити оперативне реагування на усі екстрені ситуацій, компанія впродовж року скерувала на роботу служби майже мільйон гривень. На сьогодні ПАТ "Криворіжгаз" обслуговує споживачів міста Кривий Ріг та ще 56 населених пунктів. Таким чином природній газ отримують майже 300 тисяч клієнтів. Щоб забезпечити для них цілодобову доставку газу фахівці компанії обслуговують понад 3 тис. км газових мереж, більше півсотні газорегуляторних пунктів, які понижують тиск в системі при доставці газу споживачам, та більше 2 тис. комбінованих будинкових регуляторів тиску. Вони щодня відстежують роботу всієї газорозподільної системи, проводять ремонтні роботи на газопроводах та спорудах на них, підтримують тиск в мережі,обстежують систему для виявлення та ліквідації витоків газу. "Газорегуляторне обладнання потрібно періодично ремонтувати і замінювати. Щоб кожен споживач в будь-який час доби міг використовувати газ, тисячі фахівців щоденно оглядають і регулюють обладнання на газорегуляторних пунктах. Розподільні мережі потрібно регулярно обстежувати - перевіряти на витоку газу. Для цього, зі встановленою періодичністю для кожного типу газопроводу, обхідники підприємства повинні обстежити кожен метр трубопроводу", - говорить головний інженер ПАТ "Криворіжгаз" Терентьєва Марина Іванівна. Тим часом, загальний обсяг споживання газу на Криворіжжі за 2016 рік скоротився на 8,5%, порівняно із 2015 році. Внаслідок цього компанія недоотримала приблизно 6,12 мільйонів гривень запланованої тарифної виручки, яка є єдиним джерелом фінансування робіт з обслуговування та модернізації газових мереж. Ці кошти планувалося скерувати на додаткові заходи із покращення якості обслуговування споживачів та безпечної доставки газу. Однак, не зважаючи на складне фінансове становище в минулому році компанія таки реалізувала декілька масштабних проектів. Основній із них - відкриття центрів обслуговування клієнтів відповідно до нових стандартів. Для цього компанія розробила спеціальне програмне забезпечення і впровадила сучасні технології обміну даними. Національною комісією, що здійсняє державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 28 березня 2017 року на відкритому засіданні було прийнято рішення про встановлення тарифів на послуги розподілу природного газу для газорозподільних підприємств, розрахованих на основі приєднаної потужності та постановами від 28.03.2017 №№ 349-392 установлено тарифи на послуги розподілу природного газу для газорозподільних підприємств для побутових та непобутових споживачів.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА