10:00 16.05.2017

Онлайн-сервіс від ПроКредит Банку в Україні

Онлайн-банкінг, як частина стратегії групи ПроКредит, є невід'ємним фактором розвитку банку в Україні

В цьому році німецький ПроКредит Банк продовжує активно реформувати свій бізнес в Україні. Банк ставить перед собою нові бізнес-цілі і готовий інвестувати в подальший розвиток.

Віктор Пономаренко, голова правління ПроКредит Банку в Україні

З початку року ПроКредит Банк закрив сім відділень, але це не означає, що банк має намір зупинятися в своєму розвитку в Україні ̶ як раз навпаки. Протягом нестабільного постмайданного періоду ПроКредит залишається одним з найсильніших гравців на українському фінансовому ринку, показавши в 2016 році річний приріст сукупних активів на рівні понад 55%. Стійке зростання продовжилося і в 2017 р. Вражаючі показники роботи банку забезпечили підтримку акціонерів групи ПроКредит, необхідну для подальшого зростання в Україні. Мета проведених зараз реформ полягає в наданні онлайн-сервісу сучасного формату ̶ якісного онлайн-банкінгу, який орієнтований на бізнес-клієнтів і середній клас.

Обслуговування онлайн

У сьогоднішній ситуації обслуговування онлайн в значній мірі відповідає теперішнім банківським "звичкам" клієнтів ПроКредит Банку. Віктор Пономаренко, голова правління ПроКредит Банку в Україні, стверджує: "Активно використовуючи онлайн-банкінг в роботі, багато наших клієнтів навіть не помітили закриття відділень. Розвиток технологій змінює спосіб життя і мислення людей, в тому числі і очікування від фінансових послуг. Необхідність регулярно відвідувати банківські відділення просто відпала".

Менше клієнтів, більше операцій

На практиці для банку це означає зменшення кількості клієнтів, але збільшення кількості операцій. Віктор Пономаренко очікує, що цей тренд продовжиться, так як банк продовжить зосереджувати зусилля на основному сегменті клієнтів. Зараз ПроКредит Банк в Україні обслуговує близько 40 тисяч приватних клієнтів; рік тому їх було 60 тисяч. Віктор Пономаренко очікує, що в поточних ринкових умовах банк буде обслуговувати клієнтську базу в 20 тисяч. "У банку ніколи не було намірів стати великим роздрібним банком" - говорить він, додаючи, що поточні зміни дозволять банку виділити більше ресурсів для роботи з цільовими клієнтами. "Наша бізнес-модель заснована на наданні обслуговування високої якості. Це можливо тільки з обмеженою кількістю клієнтів ".

Зміна стратегії ПроКредит Банку включає в себе збільшення мінімальної суми депозиту до 100 тис. гривень (в еквіваленті) і введення щомісячної комісії в сумі 100 гривень за банківське обслуговування. Віктор Пономаренко визнає, що введення комісії може призвести до досить суперечливих відгуків клієнтів банку. Але він переконаний, що підхід не тарифікувати кожну послугу окремо, а стягувати щомісячно разову комісію, заснований на здоровому глузді, і це зробить банк більш зрозумілим і більш конкурентним.

Індивідуальний підхід

ПроКредит Банк знають на ринку як спеціалізований банк для бізнесу. Саме для цього сегменту клієнтів персональний контакт з банком має вирішальне значення. Віктор Пономаренко підкреслює, що зменшення кількості відділень не означає зменшення прямого зв'язку з клієнтами. "Коли ми говоримо про бізнес-клієнтів, індивідуальний підхід, безумовно, важливий. Клієнтам потрібен постійний зв'язок із співробітниками банку . За кожним бізнес-клієнтом нашого банку закріплений відповідний фахівець."

Простота

Збільшення операцій, які здійснюються онлайн, ставить перед банком нове завдання - зберегти їх простоту, піти шляхом розумних ІТ-рішень. "Розвиток онлайн-банкінгу - це значна інвестиція для нас, яка демонструє прихильність ПроКредита ринку України" ̶ додає він. "Побудувати просту, зрозумілу і якісну бізнес-модель набагато складніше, ніж бути універсальним банком і пропонувати широкий спектр послуг та всілякі рішення."

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

8 років порталу "Сирітству - ні!": Понад 8800 дітей знайшли свої родини

Звернення засновника Духовного Центру "Відродження", пастора Володимира Мунтяна

Музика, що об’єднала континенти. Програма JazzUA та Астор П'яццола у всеукраїнському турі. Прем’єра

Діючий тариф не дає можливості ПАТ "Миколаївгаз" покращувати якість послуг

Сучасний ЦОК "Волиньгазу": швидке обслуговування для більшої кількості клієнтів

Конгрес НАМ: розвиток регіональних ринків аудіовізуальних послуг, стан регулювання телерадіомовлення, перспективи розвитку ринків регіональної реклами

Gebr. Heinemann і "БФ ЕНД ГХ ТРЕВЕЛ РІТЕЙЛ" відкрили третій магазин Duty Free в аеропорту "Київ" (Жуляни)

Тариф на розподіл газу не дозволяє волинянам одержувати якісні послуги - ПАТ "Волиньгаз"

"Моршинська" отримала нагороду "Вибір року"

ПАТ "Марфін банк": акціонери інвестують у розвиток

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА