12:38 17.05.2017

Офіційна заява "Форс-Україна": Створення провокацій під час Книжкового Арсеналу є неприпустимою конкурентною боротьбою

“Форс Україна” як власник бренду Book Chef наголошує на тому, що конкурентна боротьба не повинна переходити до з`ясування відносин методами «вулиці» та до застосування чорного піару. Ті, хто мають намір реалізувати такі агресивні сценарії під час масштабних культурних подій, демонструють зневагу не лише до конкурентів на книжковому ринку, але до всіх учасників фестивалю.

Створення провокацій під час Книжкового Арсеналу є неприпустимою конкурентною боротьбою. Компанія “Форс Україна” бере участь у VII Міжнародному фестивалі “Книжковий Арсенал” під брендом Book Chef. Це новий видавничий проект, який створений у лютому 2017 року як такий, що спеціалізується на виданні сучасної іноземної художньої літератури та нон-фікшн у перекладах українською мовою.

Під час Книжкового Арсеналу видавництво Book Chef представить 18 найменувань книжок виданих українською мовою. Видавництво Book Chef видало низку бестселерів українською мовою, зокрема, “Феномен Zara” К. О'Ші, “Занепад влади” М. Наїма, “Підземна залізниця” К. Вайтхеда (лауреат Пуліцерівську премії 2017 року), “Книга про тіло” Камерон Діаз та Сандри Барк.

На стенді видавництва Book Chef, як учасника “Книжкового Арсеналу 2017”, будуть представлені виключно книжки українською мовою. У рамках фестивалю Book Chef презентує книгу “Занепад влади” як спеціальну подію у форматі дискусії на тему “Тенденції світової та української політики”. До участі запрошено відомих українських експертів, науковців та журналістів.

На жаль, під час підготовки до участі у фестивалі видавництво отримало інформацію про можливі провокації з боку конкурентів. Також видавництву відомо про спроби тиску на організаторів фестивалю та надання їм недостовірної негативної інформації про компанію. Метою таких залаштункових зусиль є позбавлення нового видавництва можливості представити свою продукцію на одному з найбільших культурних майданчиків - “Книжковому Арсеналі”.

З огляду на таку ситуацію, видавництво звернулося до організаторів фестивалю та правоохоронних органів із проханням забезпечити додаткову безпеку довкола стенду. Видавництво висловлює вдячність організаторам фестивалю за розуміння цієї ситуації та зважений підхід до її вирішення.

“Форс Україна” як власник бренду Book Chef наголошує на тому, що конкурентна боротьба не повинна переходити до з`ясування відносин методами «вулиці» та до застосування чорного піару. Ті, хто мають намір реалізувати такі агресивні сценарії під час масштабних культурних подій, демонструють зневагу не лише до конкурентів на книжковому ринку, але до всіх учасників фестивалю. Адже принципи культурного діалогу, багатоманіття думок та поглядів, толерантності та свободи творчості є спільними цінностями всієї професійної спільноти видавців, авторів та читачів.

Компанія готова захистити своє ім`я та репутацію всіма законними методами.

«Хоча український ринок книжок має величезний потенціал для розвитку, деякі оператори замість конструктивних зусиль для його розвитку витрачають енергію на війни із конкурентами. Цікаво, що чим активніше розвивається компанія, запускаючи нові бізнес-напрямки, пропонуючи світові бестселери українською мовою, тим агресивнішими стають спроби очорнити її успіхи”, - говорить генеральний директор компанії “Форс Україна” Олександр Кірпічов.

Форс-Україна – компанія-мультидистрибьютор восьми українських, одного білоруського та двох російських видавництв.

Форс Україна також займається видавництвом книг під брендом Форс (що спеціалізується на виданні книг українських та іноземних авторів як українською, так і російською мовами), а також під брендом BookChef, що спеціалізується виключно на популярній художній та пізнавальній літературі виданих українською мовою.

Прес-реліз: матеріал розміщено на комерційних засадах, відповідно до тексту, наданого агентству. "Інтерфакс-Україна" не несе відповідальності за зміст матеріалу.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА