16:11 19.05.2017

З початку року дистанційними сервісами "Житомиргазу" скористалися 225 тисяч клієнтів

2 хв читати
Компанія “Житомиргаз” третій рік поспіль створює нові способи зв’язку та розвиває дистанційний формат спілкування із клієнтами. Серед них – запровадження “Особистого кабінету” на сайті 104.ua, короткого номеру 7104 для смс-повідомлень, телефонної лінії Контакт-центру з автовідповідачем та електронної пошти. Лише за чотири місяці цього року усіма видами сервісів уже скористалося 225 тис. споживачів газу Житомирської області. У 2017 році клієнти ПАТ “Житомиргаз” змінили свій вибір у каналах обслуговування на користь дистанційних сервісів. Адже вони доступні впродовж усієї доби та економлять час споживача, якому вже не потрібно віддувати відділення компанії для вирішення свого питання. “Багатофункціональність та різноманітність каналів комунікації дозволила споживачам отримувати комплексне обслуговування. Так, з появою онлайн-сервісів кожен клієнт компанії може, не затрачаючи багато часу, передавати показання лічильника, вносити оплату, контролювати та перевіряти усі дані за особовим рахунком, а також звертатися до компанії онлайн чи записатися на прийо”, - зауважує начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль. Найзручнішим способом спілкування із ПАТ “Житомиргаз” для користувачів інтернетом залишається “Особистий кабінет”. Більшість споживачів газу використовує цей його для передачі показань лічильника. Однак, з допомогою онлайн сервісу також можна звернутися за консультацією до фахівців або записатися на прийом до керівництва. Користуватися “Особистим кабінетом” можуть усі клієнти компанії – фізичні особи, які споживають газ на побутові потреби або приватні підприємці, на чиє ім'я відкрито особовий рахунок. Загалом, після запровадження таких дистанційних каналів обслуговування, як Особистий кабінет, смс-номер 7104, голосовий автовідповідач IVR та електронна пошта, кількість звернень, що опрацьовують оператори Контакт-центру з кожним роком зростає. Так, у 2017 році “Житомиргаз” отримав від споживачів газу області майже вдвічі більше фактичних показань лічильників, ніж за аналогічний період минулого року.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА