16:33 23.05.2017

За опалювальний сезон аварійна служба ПАТ "Івано-Франківськгаз" відреагувала на майже 20 тис. звернень споживачів

2 хв читати
За 7 місяців опалювального сезону 2016-2017 рр. кількість звернень від споживачів на аварійно-диспетчерську службу ПАТ "Івано-Франківськгаз" зменшилася на 4,2%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загалом, протягом опалювального періоду на екстрену службу "104" надійшло майже 20 тис. викликів. Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття були витоки газу, що становить майже 90% від усіх заявок. Найчастіше вони виникали через недотриманням споживачами правил використання газу в побуті, зокрема самовільне втручання в газову мережу та встановлення газових приладів. "Найбільше викликів надходить саме в холодну пору року, коли споживачі інтенсивніше користуються газом. Наприклад, обігрівають приміщення газовими плитами, які не призначені для цього, чи втручаються в роботу газових приладів. Тому, якщо в літній період аварійна служба отримує 12,5 тис. викликів, то взимку їх кількість значно зростає", – розповідає головний інженер ПАТ "Івано-Франківськгаз" Андрій Витрикуш. Швидкість та якість реагування спеціалістів аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники "Івано-Франківськгаз" постійно удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь в огляд-конкурсах АДС, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування. Окрім того, впродовж останніх років компанія модернізувала автопарк служби "104", що також дозволило пришвидшити час реагування на виклики. Зокрема, автомобілі були укомплектовані радіозв’язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. До того ж машини "104" оснащено GPS-моніторингом, що дозволило скоротити час приїзду АДС до місця виклику. Дана система спостереження за автомобілем у режимі он-лайн дозволяє диспетчеру визначити його місцезнаходження та спрямувати до місця виклику бригаду, яка знаходиться найближче. Додамо, аварійна служба "104" працює цілодобово, без вихідних та локалізовує аварійні ситуації безкоштовно. Після отриманого диспетчером повідомлення, бригада прибуває до місця виклику в найкоротший термін - не пізніше як через 40 хвилин після виклику.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА