09:37 26.05.2017

Майже тисяча клієнтів "Київоблгазу" скористалась новою послугою "Callback"

2 хв читати

За місяць, з часу функціонування в "Особистому кабінеті" споживача газу послуги "Зателефонуйте мені", майже тисяча клієнтів ПАТ "Київоблгаз" оцінили зручність нового сервісу. Відтепер, з допомогою такої опції споживач може створити заявку у своєму акаунті на сайті 104.ua та вказавши контактний номер, за яким в найкоротший термін перетелефонує оператор Контакт-центру компанії.

Запровадження послуги зворотнього дзвінка є черговим кроком компанії у напрямку налагодження зручної комунікації зі своїми клієнтами. Адже нова послуга дозволяє клієнту отримати консультацію від оператора Контакт-центру, не витрачаючи кошти на дзвінок та час на очікування відповіді оператора. При отриманні заявки на зворотній дзвінок вільний фахівець Контакт-центру одразу зв’язується з клієнтом. На сьогодні, цією послугою можуть скористатись усі зареєстровані в "Особистому кабінеті" споживачі, яких уже налічується понад 130 тисяч.

"Протягом двох років ми здійснили справжній прорив у розвитку клієнтоорієнтованості компанії, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Київоблгаз" Інна Фудар, - першим кроком було створення Контакт-центру – єдиного телефонного номеру для зв’язку з фахівцями компанії. Окрім цього ми запровадили п’ять способів передачі показань лічильника та багатофункціональну платформу для управління своїм особовим рахунком "Особистий кабінет". Цього разу, черговою нашою новинкою стала опція Callback".

Для замовлення послуги необхідно зайти в "Особистий кабінет" на сайті 104.ua та в нижній його частині натиснути кнопку "Зателефонуйте мені". Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку і зателефонує за номером, який буде вказаний клієнтом.

Така функція особливо зручна для споживачів у пікові періоди звернень, коли перевантажені телефонні лінії. Серед найпоширеніших звернень споживачів через функцію "Callback" були питання щодо стану свого особового рахунку, заборгованостей, встановлення лічильників газу, а також щодо нововведень на ринку природного газу.

Щоб стати користувачем "Особистого кабінету" та користуватись усіма його опціями, потрібно лише зареєструватися на сайт 104.ua. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail. Якщо при реєстрації або використанні сервісу виникли технічні проблеми, про них необхідно повідомити на службу підтримки за електронною адресою [email protected].

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА