17:48 15.06.2017

Lauffer Group: Ближчим часом ціну на хліб підвищувати не плануємо - В.Балихін

4 хв читати
З 1 липня 2017 року Кабінет Міністрів скасовує державне регулювання цін на продукти харчування та послуги на ринках і надає виробникам можливість самим формувати цінову політику. За два тижні до початку нововведення всі активно обговорюють та роблять прогнози: на скільки подорожчає хліб, м’ясо, молоко? Генеральний директор Lauffer Group Віталій Балихін прокоментував ситуацію на ринку хлібобулочних виробів: "Позиція власника Lauffer Group Александра Лєщинського щодо соціальної спрямованості хлібного бізнесу впродовж багатьох років залишається незмінною. Вільні ціни для всіх виробників – це своєрідний тест на "європейськість". На те, працюєш ти за законами світового ринку чи керуєшся лише миттєвим зиском. На початку липня 2017 року на світовому ринку зерна навряд чи будуть відбуватися якісь суттєві зрушення у бік збільшення чи зменшення цін на сировину. Таким чином прямих економічних передумов для підняття ціни на хліб не буде. І тут кожен пекар повинен запитати у себе: "Чи пам’ятаю я про людей, які потребують моєї підтримки чи тільки роблю вигляд, що їх немає поруч зі мною?". Наша принципова позиція впродовж багатьох років: випікати якісний доступний хліб. Кожен десятий буханець хліба, що випікається хлібозаводами Lauffer Group в Одесі та Харкові, Білгород-Дністровському, Подільську, Маріуполі та ще у шести містах Донецької та Луганьської областей відноситься до категорії, яку зазвичай називають "соціальним хлібом". Ми день у день випікаємо доступний та якісний хліб, простягаючи руку допомоги тим, хто цього потребує. Ми день у день під обстрілами привозимо наш хліб в Авдіївку, продовжуємо постачати нашу продукцію у населенні пункти в зоні АТО. Ми чесно робимо свою справу і закликаємо наших колег у складні для країни часи не перекладати рішення наших непростих професійних проблем на плечі наших співгромадян. Ми відкрито скажімо про ту ціну, за якою ми відпускаємо нашу продукцію реалізаторам. Якщо ми побачимо, що їхня націнка перевищує розумну межу, то ми будемо змушені наш доступний якісний хліб продавати за відпускними цінами тільки у магазинах власної торгової мережі". Довідка Асортимент підприємств Lauffer Group включає у себе найрізноманітнішу продукцію на будь-який смак. Крім того, компанія випускає хлібобулочні вироби, які реалізуються за зниженими соціальними цінами. В Харківській області це - "Орельський" та "Дарницький" хліб, в Одеській області - "Чорноморський" та "Новосельський, у Донецькій області – "Обідній" та "Добрий". Ця продукція коштує від 3,8 до 6,1 гривні в залежності від ваги буханця. У Харкові введена в асортимент соціальна булка "Капітошка". У роздріб вона коштує 2,3 грн. Така низька вартість стала можливою завдяки технологічним особливостям та модернізації обладнання. Вироби цієї категорії можна купити у фірмових магазинах компанії та у роздрібній мережі. Lauffer Group безкоштовно відправляє хліб у військові частини, а також в організації, що співпрацюють з вимушеними переселенцями, інвалідами та незахищеними верствами населення. Для отримання додаткової інформації та коментарів, організації інтерв’ю звертайтесь до прес-служби компанії : [email protected] Читайте новини Lauffer Group на наступних ресурсах: Офіційний сайт компанії www.lauffer.com Lauffer Group в Facebook Lauffer Group в Twitter Lauffer Group в Linkedin Довідка про компанію Міжнародна група компаній LAUFFER GROUP входить в першу десятку переробних компаній України та є одним зі світових лідерів у сегменті виготовлення борошна та хлібобулочних виробів. За результатами 2013 року обіг групи склав $415 млн. Група компаній працює в Україні 14 років і налічує близько 100 підприємств, які працюють в різних сегментах продовольчого виробництва. Засновник і мажоритарний акціонер Lauffer Group – Александр Лєщинський. Під його орудою група компаній стала лідером галузі з переробки сільськогосподарської продукції та виробництва продуктів харчування. Александр Лєщинський безпосередньо керує групою компаній та продовжує інвестувати в Україну, незважаючи на кризу та жорсткі умови для розвитку бізнесу. Під проводом Александра Лєщинського група компаній трансформувалась з розрізнених активів по всій країні у структурований вертикально-інтегрований холдинг, керований у відповідності з європейськими стандартами. У січні 2014 року Lauffer Group стала членом Європейської Бізнес Асоціації (EBA) та Американської торговельної палати в Україні (AСС).
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА