16:16 21.07.2017

Віртуальними сервісами "Житомиргазу" щомісяця користуються 50 тисяч споживачів газу

1 хв читати
За шість місяців цього року контакт-центр газових компаній Житомирської області опрацював 330 тис онлайн-звернень від жителів області. За допомогою онлайн-сервісів споживачі можуть дізнатися баланс рахунку, отримати консультацію фахівців компанії, сплатити за газ, не виходячи з дому. Адже доступ до інформації по особистому рахунку клієнти компанії мають у будь-яку пору доби. Найшвидшим способом доступу до особового рахунку є "Особистий кабінет". Реєстрація займає кілька хвилин, а вхід до сервісу – ще менше. Щомісяця півсотні тисяч споживачів газу Житомирської області передають показання своїх саме через "Особистий кабінет". "Клієнти компанії мають змогу передати показання лічильників п’ятьма способами. Вибір житомирян на користь передачі показань лічильників через "Особистий кабінет" умотивований тим, що весь процес займає кілька хвилин і є абсолютно безкоштовним", - коментує начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль. Передана інформація одразу потрапляє в автоматизовану базу, що повністю виключає людське втручання при їх обробці. Користувач за кілька хвилин може побачити передані показання та нарахований поточний баланс. А далі – сплатити онлайн або завантажити рахунок і заплатити у будь-якому відділенні банку чи "Укрпошти". Кількість користувачів "Особистого кабінету" у Житомирській області становить понад 55 тисяч.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА