14:57 27.07.2017

Приблизно тисяча клієнтів "Дніпрогазу" оцінили зручність нової послуги "Сallback"

2 хв читати

У квітні 2017 року в "особистих кабінетах" на сайті 104.ua для споживачів газу Дніпропетровської області стала доступна нова послуга "Зателефонуйте мені". Вона дає можливість клієнтам "Дніпрогазу" створити заявку та в найкоротший термін отримати зворотній дзвінок від оператора контакт-центру. З часу дії нового сервісу, його зручність вже оцінило близько тисячі клієнтів компанії.

ПАТ "Дніпрогаз" продовжує розширювати спектр додаткових сервісів для споживачів газу. Не так давно клієнти компанії отримали можливість користуватися ще однією зручною послугою. За допомогою функції "Callback" можна замовити зворотний дзвінок від оператора контакт-центру. Для цього необхідно зайти в "особистий кабінет" на сайті 104.ua та в нижній частині сторінки натиснути кнопку "Зателефонуйте мені". Оператор автоматично отримає заявку та перетелефонує за номером, який буде вказаний споживачем. Важливо й те, що завдяки нововведенню клієнти не сплачують за послуги зв'язку.

"Ми намагаємося приділяти максимальну увагу покращенню якості обслуговування клієнтів компанії, - зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Послуга зворотного зв’язку дозволяє оперативно опрацьовувати запити споживачів газу та давати вичерпні відповіді на них. Особливо зручно користуватися цим сервісом у пікові дні на початку місяця, коли телефонні лінії можуть бути перенавантажені".

З часу існування послуги, найпоширеніші звернення споживачів через функцію "Callback" були питання щодо перевірки стану свого особового рахунку, встановлення будинкових та індивідуальних лічильників, передачі показань. Таке розширення каналів комунікації дозволяє клієнтам зекономити час та позбавляє їх необхідності відвідувати газову компанію і стояти в довгих чергах.

На сьогодні, для надання споживачам кваліфікованої консультацію з газових питань ПАТ "Дніпрогаз" створено щонайменше п’ять можливостей. Зокрема, отримати інформацію клієнти компанії можуть через "особистий кабінет" на сайті 104.ua, за номерами телефонів контакт-центру, з допомогою голосової системи IVR, короткого номера 7104 або електронною скринькою.

ПАТ "Дніпрогаз" забезпечує природним газом місто Дніпро та Дніпропетровський район. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тисяч км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тисяч побутових споживачів, 3,7 тисяч промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. ПАТ "Дніпрогаз" є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

Як перемогти в енергетичній війні з Росією

Катування на окупованих територіях України: The Reckoning Project подав позов в Аргентині

Інтернет магазин пружин – підбір пружин за розмірами, каталог пружин з розмірами, продаж пружин

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА