11:39 11.09.2017

У Запоріжжі для споживачів природнього газу відкрили сучасний Центр обслуговування

У четвер, 7 вересня у Запоріжжі відкрили новий Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Запоріжгаз" за адресою вул. Південне шосе, 52. Відтепер більше 100 тисяч споживачів природного газу міста отримуватимуть весь спектр послуг газової компанії у новому сучасному форматі.

Новий формат надання консультаційних послуг передбачає обслуговування із електронною чергою та привітними менеджерами, наявність зони "відкритого простору" та комфортного залу для очікування, можливість одразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті споживачів природного газу 104.ua.

"Адміністратор у залі очікування допоможе кожному клієнтові скористатися послугами системи "Тонкий клієнт" - зареєструватися в Особистому кабінеті, перейти на офіційний сайт як газорозподільної, так і газопостачальної компанії, ознайомитися із актуальною інформацією та нормативною базою. Електронні табло та голосові сповіщення інформують клієнтів в залі про наявність вільних менеджерів і їхні номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі", – зауважує Олег Данілов, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз".

Таким чином, формат обслуговування, який діяв у старих абонслужбах, де доводилося стояти у довгих чергах, залишився у минулому. Адже, у новому Центрі створені максимально комфортні умови для клієнтів – стильний помаранчево-білий інтер’єр, просторі приміщення, наявність великої кількості роздаткової продукції в інформаційних модулях для споживачів, зручна зона очікування, доступ до wi-fi, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами чи сплатити за газ через платіжний термінал. Для людей з обмеженими можливостями встановлений спеціальний пандус.

Під час відкриття центру голова правління ПАТ "Запоріжгаз" Олег Мізік зауважив, що впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями "Запоріжгазу" та споживачами є пріоритетним для компанії.

"Турбота про споживача, поряд із забезпеченням безаварійного та безперебійного газопостачання мешканцям області – це основні завдання нашої компанії. Відкриття першого в Запоріжжі Центру обслуговування клієнтів є лише першим кроком на етапі реалізації стратегії Регіональної газової компанії щодо налагодження високого європейського рівня взаємодії із нашими клієнтами - споживачами природного газу. Вже найближчим часом ми відкриємо подібні Центри ще в двох районах міста", – наголосив він.

На урочистому відкритті Центру обслуговування клієнтів були присутні представники місцевої влади. Зокрема, під час заходу заступник міського голови Роман Омельянович відзначив, що відкриття нового Центру обслуговування – це потужний крок вперед та свідчення про відкритість компанії у спілкуванні зі споживачами, а також гідний рівень надання послуг.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Відновлювана енергетика стане проривом енергетичної децентралізації країни - Сергій Савчук

Чорна п’ятниця 2017 б’є всі рекорди: в яких магазинах сьогодні розпродажі

ПАТ "Дніпропетровськгаз" пропонує винагороду за виявлення крадіжок катодних станцій

Від початку року фахівці ПАТ "Львівгаз" виявили та ліквідували 32,4 тис. витоків газу

З початку року в Кривому Розі зафіксовано понад 3 тис. порушень правил безпеки

Об’єднанні громади Вінниччини вже інвестували сотні мільйонів гривень у розвиток своїх територій

Кожен другий автомобіль аварійної служби "Івано-Франківськгазу" потребує заміни

Половина корпоративних споживачів ПАТ "Житомиргаз" перейшли на новий формат обслуговування

Щорічно ПАТ "Криворіжгаз" економить понад 1,5 млн. грн. за допомогою системи GPS-навігації

"Волиньгаз" залишають кваліфіковані кадри через низьку зарплату

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА