11:39 22.09.2017

ПАТ "Житомиргаз" запровадив новий формат обслуговування для споживачів - юридичних осіб

2 хв читати
Відтепер, за кожним юридичним споживачем ПАТ "Житомирагаз" закріплений окремий менеджер, який визначає точний та зручний час прийому клієнта. Запровадження такого індивідуального підходу в обслуговуванні корпоративних споживачі допоможе їм пришвидшити вирішення питань, пов’язаних із розподілом природного газу. Щомісяця, відповідно до "Кодексу газорозподільних систем", з 1-го по 5-те число підприємці повинні звірятися із компанією щодо обсягів спожитого газу. Відкриття нового офісу значно спростить для них цю процедуру, адже усі операції, пов’язані із розподілом природного газу, будуть проводитися з персональним менеджером у домовлений час. Всього за кілька хвилин корпоративні клієнти компанії зможуть відкрити особовий рахунок, отримати або внести зміни до договору чи вирішити інші питання. "Відкриття мультифункціонального кабінету - це крок назустріч представникам бізнесу області. Особливість нового підходу в обслуговування цієї категорії споживачів полягає в тому, що усі операції щодо розподілу природного газу, можна урегулювати в одному місці. Кожен підприємець буде контактувати з окремим менеджером, визначаючи зручний час візиту до компанії", – зазначив голова правління Валентин Ющенко. Новий офіс для обслуговування корпоративних клієнтів відкрито у приміщенні ПАТ "Житомиргаз" за адресою м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівсього, 35. У ньому створені комфортні умови – просторе приміщення, витриманий сіро-білий інтер’єр, зручна зона очікування. Прийом проводитимуть сім менеджерів щодня, крім суботи та неділі, з 8:00 по 17:00. Таким чином, ПАТ "Житомиргаз" продовжує реалізовувати політику відкритості та створення комфортних умов для обслуговування клієнтів. Так, у червні цього року для побутових клієнтів почав діяти Центр обслуговування у м. Новоград-Волинський. Центр працює у новому та сучасному форматі "відкритий простір" із електронною чергою та привітними менеджерами. Отож, численні кабінети з довгими чергами сьогодні уже залишилися в минулому. Окрім того, за останні два роки для спрощення механізму комунікації із споживачами природного газу компанія створила щонайменше чотири нових сервіси. Серед них: "Особистий кабінет", "Контактний центр", "IWR" та короткий номер "7104" , за допомогою якого можна передати показники лічильника та перевірити стан особового рахунку за допомогою sms-повідомлення.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА