15:35 22.09.2017

На заміну повністю зношених спецавтомобілів газорозподільним компаніям необхідно 923 млн гривень - група компаній РГК

3 хв читати
22 вересня 2017 року, Київ. Для того, щоб скоротити експлуатаційні витрати, газорозподільним компаніям РГК необхідно замінити 23% автопарку або 1 279 автомобілів - і в даному випадку мова йде тільки про техніку, яка повністю зношена. На ці завдання газорозподільним компаніям в найближчі три роки будуть потрібні 923 млн. грн. Такий обсяг капіталовкладень необхідно включити в інвестиційні програми компаній, які щорічно затверджує держрегулятор - НКРЕКП. У ремонтних підрозділах групи компаній РГК відзначають, що експлуатація старих автомобілів обходиться дорожче, ніж робота на новій техніці. Наприклад, зараз для ремонту важкодоступних ділянок газорозподільних мереж найчастіше використовують повнопривідні армійські вантажівки радянського виробництва ЗІЛ-131 і ГАЗ-66, витрата палива у яких досягає 55-60 л на 100 км. Сучасні моделі автомобілів зі схожими параметрами економічніші щонайменше в два рази. "У деяких компаній частка автотранспорту, який вичерпав термін експлуатації, перевалила за половину. Нерідко на обслуговування газопроводів виїжджають справжні раритети, яким давно пора в музей. Наприклад, в одному з ремонтних підрозділів Чернігівської області є "УАЗ", якому вже 45 років", - зазначає Тетяна Бузовська, начальник управління технічного планування РГК. Частка повністю зношених автомобілів у 5 найбільших операторів ГРМ Частка авто, термін експлуатації яких закінчився: ПАТ "Криворіжгаз" - 56% ПАТ "Запоріжгаз" - 50% ПАТ "Львівгаз" - 38% ПАТ "Київоблгаз" - 32% ПАТ "Дніпропетровськгаз" - 29% Обсяг необхідних інвестицій: ПАТ "Криворіжгаз" - 48 млн. грн. ПАТ "Запоріжгаз" - 73 млн. грн. ПАТ "Львівгаз" - 139 млн. грн. ПАТ "Київоблгаз" - 106 млн. грн. ПАТ "Дніпропетровськгаз" - 129% Через щоденну жорстку експлуатацію, критична ситуація з автотранспортом склалася в аварійно-диспетчерських службах (АДС) газорозподільних компаній. Тут заміни потребує 54% автомобілів, у яких пробіги вже перевищують ліміти, рекомендовані заводами-виробниками. Оскільки робота АДС пов'язана з екстреними виїздами і негайною ліквідацією аварій на газопроводах та у споживачів газу, то все навантаження лягає на порівняно новий транспорт. "Останній раз закупівля автомашин для АДС була проведена чотири роки тому. Нові, спеціально обладнані машини дозволили скоротити витрати, але це було лише часткове оновлення автопарку служб", - сказав Михайло Щербина, керівник проекту впровадження GPS-моніторингу РГК. Зараз навантаження на діючий транспорт АДС фактично в два рази перевищує звичайну, що веде до прискореного зносу техніки, позапланових ремонтів і закупівлі запчастин. Раніше повідомлялося, що за рахунок впровадження GPS-моніторингу в групі компаній РГК економія витрат на обслуговування автотранспорту досягла 35%. Система супутникового контролю РГК дозволила на 25% скоротити витрати на ремонт і автозапчастини. Що стосується чисельності автомобілів, то вона була зменшена на 545 одиниць, що складало майже 10% від усього автопарку групи компаній. Станом на 1 вересня 2017 року в групі компаній РГК налічується 5 652 автомашини, з яких 1 279 вичерпали встановлений термін експлуатації. Регіональна Газова Компанія - сервісна компанія, яка надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу. Клієнтами компанії є постачальники газу в 16 регіонах країни, а також 19 газорозподільних компаній, на обслуговуванні яких перебуває понад 200 тис км газопроводів і 8 млн побутових споживачів газу. Регіональна Газова Компанія надає газовим компаніям сервіси, спрямовані на підвищення стандартів обслуговування клієнтів - серед них послуги єдиного контакт-центру та телекомунікаційні послуги по захищеному онлайн доступу клієнтів до особистих рахунків.
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА