18:22 16.11.2017

100 тисяч споживачів "Запоріжгазу" дистанційно контролюють свої особові рахунки

2 хв читати

За рік кількість споживачів «Запоріжгазу», що користуються сервісом «Особистий кабінет» збільшилася вдвічі. Зараз ним користуються 100 тисяч клієнтів компанії, це 17% від загальної кількості споживачів.

"Особистий кабінет" став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ "Запоріжгаз". Так,  у жовтні через цей сервіс прийнято 36 107 показань лічильників, це більше на 2 тисячі чоловік, ніж у минулому році за місяць.

"Передача показань за допомогою Особистого кабінету не тільки економить час клієнтів, але і робить їх обслуговування швидким і комфортним. Взагалі, за 2 роки ми зробили надзвичайний ривок у розвитку клієнтського сервісу, тепер у споживачів є вибір дистанційно контактувати з газовою компанією, отримати консультацію та повноцінне обслуговування, не виходячи з дому або прийти до нового сучасного центру обслуговування кліентів, який ми нещодавно відкрили», - говорить начальник управління клієнтського сервісу Олег Данилов.

Споживачі також активно звертаються за онлайн-консультаціями через Особистий кабінет. Цей сервіс доступний цілодобово і в ньому зручно проглядати історію листування . Наприклад, через цей канал в жовтні надано  12 тисяч консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua з’явилась опція зворотнього дзвінка – Callback.

Скористатися сервісом Особистий кабінет може кожен клієнт ПАТ «Запоріжгаз». Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail.

Нагадаємо, що клієнтам «Запоріжгазу» доступні також інші зручні способи передачі показань лічильника.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА