14:16 19.01.2018

У 2017 році контакт-центр "Дніпрогазу" опрацював понад 478 тис. звернень споживачів

2 хв читати

Впродовж 2017 року оператори контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз" опрацювали 478,5 тис. звернень від клієнтів. Це на 43% більше, ніж у 2016 році.

Близько 70% питань стосувалась передачі показань лічильників, які споживачі зобов’язані передавати щомісяця. Найбільше клієнтів контактують з компанією телефоном. Контакт-центр компанії у 2017 році отримав 167 тис. дзвінків від споживачів Дніпра та Дніпровського району. В чотири рази зросла популярність передачі показань за допомогою СМС-повідомлень. У 2017 році споживачі скористалися цією послугою 128,6 тис. разів.

"Ряд розроблених компанією електронних сервісів допомагає споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад, "особистий кабінет" на сайті 104.ua, за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити онлайн-оплату за газ", - розповідає в.о. начальника управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Олена Корнієнко. – З метою підвищення якості обслуговування ми продовжуємо працювати над створенням нових зручних послуг".

Для зручності клієнтів та економі їх часу у 2017 році ПАТ "Дніпрогаз" розробило ще два додаткових сервіси. За допомогою функції "Callback" у "особистому кабінеті" можна замовити зворотний дзвінок від оператора контакт-центру. Окрім цього, для споживачів газу стала доступною функція оперативної перевірки поточного балансу за особовим рахунком за допомого короткого номера 7104.

Окрім цього, близько 30 тис. разів клієнти "Дніпрогазу" повідомили дані приладів обліку газу через голосове меню IVR, а 7,2 тис. споживачів відправили показання електронною поштою. За консультаціями щодо надання послуг з газопостачання через "особистий кабінет" клієнти компанії звернулись 15,7 тис. разів.

Довідка:

Основною сферою діяльності ПАТ "Дніпрогаз" є розподіл природного газу для мешканців міста Дніпра та Дніпровського району. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тис. км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тис. побутових споживачів, 3,7 тис. промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. ПАТ "Дніпрогаз" є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА