Виробники повинні використовувати інновації в інтересах охорони здоров’я – дослідження
Компанії-виробники споживчих товарів повинні розробляти та застосовувати інновації в інтересах охорони здоров’я громадськості, вважає 93% респондентів в Україні, свідчать результати дослідження Ipsos.
“Куріння досі є одним з головних негативних факторів для здоров’я населення, на рівні з ожирінням, алкоголізмом та вживанням наркотичних речовин. Інновації та технології можуть відіграти важливу роль у розв’язанні глобальних проблем охорони здоров’я. 93% респондентів в Україні вважають, що компанії-виробники споживчих товарів повинні невпинно розробляти та застосовувати інновації в інтересах охорони здоров’я громадськості», – повідомляється у дослідженні.
Крім того, зазначається, що лише 4% опитаних вважають, що населення Україні має належний доступ до інновацій та останніх науково-технічних досягнень.
“З будь-якою іншою глобальною проблемою, від навколишнього середовища до ожиріння, усі об’єднують зусилля, щоб пропонувати кращі альтернативи, інформувати населення про них та стимулювати його до зміни поведінки. Чому ж це не застосовується до тютюну? 77% з 31 тис. опитаних у світі повнолітніх погоджуються, що влада повинна робити все можливе, щоб спонукати курців, які продовжують курити традиційні сигарети, перейти на менш шкідливі альтернативи”, - цитується віце-президент з наукових та громадських комунікацій Філіп Моріс Інтернешнл Мойра Гілкрайст.
Зазначається, що в Україні це твердження підтримують 82% опитаних. При цьому, лише 4% вважають, що українці достатньо проінформовані.
М.Гілкрайст додала, що люди повинні самі робити вибір, а також мати право на безперешкодний доступ до інформації про менш шкідливі альтернативи сигаретам.
“У кожної країни є можливість імплементувати національні нормативно-правові акти, які враховуватимуть науку та технології. Прогресивна політика може ефективно впливати на здоров’я населення в цілому, охоплюючи й інтереси курців також. Тому ми в ФМІ підтримуємо заклик громадськості створити менш шкідливі альтернативи сигаретам і не відмовимося надавати повнолітнім курцям у всьому світі ці продукти та інформацію про них”, - підкреслила М.Гілкрайст.
Як повідомлялося, на початку жовтня у Женеві відбулася восьма сесія Конференції Сторін (КС) Рамкової конвенції ВООЗ у боротьбі проти тютюну (РКБТ ВООЗ), по завершенню якої були опубліковані результати дослідженням Ipsos Hong Kong Limited. Опитування проводилося у вересні 2018 року, похибка складає 0,6% за умови 95% довірчому інтервалу.
Філіп Морріс Інтернешнл (ФМІ) вийшла на український ринок у 1994 році.
Загальний обсяг інвестицій у модернізацію виробництва на Харківській тютюновій фабриці, а також будівництво сучасного виробничого та складського комплексу в селищі Докучаєвське (Харківський р-н) склав $348 млн.
40% обсягу виробленої продукції експортується в Албанію, Бахрейн, Вірменію, Гонконг, Грузію, Катар, Кувейт, Молдову, ОАЕ, Оман, Саудівську Аравію, Японію. Фільтри експортуються до інших фабрик ФМІ в Європі та на Близькому Сході. Різаний тютюн-наповнювач експортується до Єгипту.
Об'єм відвантажень сигарет у 2017 році на внутрішній ринок склав19,4 млрд штук.