Економіка

"Укрзалізниця" не планує індексацію цін на пасперевезення в 2019 році, очікує дозвіл на дерегуляцію тарифів

 АТ "Укрзалізниця" не закладало пряму індексацію тарифів на пасажирські перевезення до фінансового плану 2019 року.

Як повідомив журналістам голова компанії Євген Кравцов у середу в Києві, компанія має намір змінити тарифні класи та здійснити дерегуляцію найбільш прибуткового сегменту пасажирських перевезень.

"У нас є ініціатива з розділення класів пасажирських вагонів на перший, другий і третій. Після чого нам буде надано можливість дерегулювати найбільш прибутковий сегмент перевезень - той, який не має впливу на соціально незахищені верстви населення, на тих, хто не може собі дозволити дорогі квитки", - зазначив він.

Як приклад такої дерегуляції Є.Кравцов назвав сполучення з Маріуполем, де новий поїзд із оновленим вагонним складом і 14-ма годинами в дорозі буде віднесено до "люксового" класу, на який компанія зможе самостійно встановлювати ціни. При цьому менш "новий" склад із часом у дорозі більше ніж 16 годин буде віднесено до категорії "стандарт", а найменш модернізований із часом у дорозі понад 17 годин залишиться поїздом "економ-класу" з низькими соціальними цінами.

"У фінплані передбачено додаткові доходи, не від індексації. Ми якраз плануємо можливість завершити реформу за класами тарифів і здійснити дерегуляцію люксового сегмента пасажирських перевезень, щоб цього року не здійснювати індексацію", - повідомив Є.Кравцов.

За його словами, проект зі зміни класності залізничних пассперевезень перебуває на підписанні у Міністерстві інфраструктури, після чого залишиться лише формальне узгодження в Міністерстві юстиції.

"Ми очікуємо, що рішення набуде чинності вже протягом декількох тижнів, може, до півтора місяців. Тому питання де-факто вирішено", - наголосив Є.Кравцов.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ