Вибори2019
Шановні читачі!
У розділі «Опитування» ви можете ознайомитися з усіма дослідженнями громадської думки, що публікуються, як відомих соціологічних компаній (їх результати відображені на діаграмі у верхній частині сторінки), так і тих, публічна активність яких пов'язана з проведенням виборів.
Агентство «Інтерфакс-Україна» не може ні підтвердити, ні поставити під сумнів достовірність наведених даних. Факт публікації їх на сторінці «Опитування» нашого сайту не є свідченням репрезентативності проведеного дослідження.
11:22 19.07.2019

До виборчих фондів партій надійшло 622 млн грн, майже всі - з рахунків самих політсил - проміжний аналіз "Чесно"

2 хв читати
До виборчих фондів партій надійшло 622 млн грн, майже всі - з рахунків самих політсил - проміжний аналіз "Чесно"

На рахунки виборчих фондів партій, які беруть участь у позачергових парламентських виборах, станом на 10 липня надійшло 622,2 млн грн, свідчить аналіз проміжних фінансових звітів політсил, що надійшли до ЦВК, проведений рухом "Чесно".

Під час презентації результатів аналізу на прес-конференції у п'ятницю в Києві представники "Чесно" зазначили, що з названої суми 95,5% коштів надійшло до виборчих фондів з рахунків самих партій, 2,7% становили внески фізосіб і 1,8% - внески юросіб.

Найбільше коштів надійшло до виборчого фонду Радикальної партії Олега Ляшка - 98,2 млн грн. Далі йдуть "Слуга народу" - 97,5 млн грн, "Голос" - 78,1 млн грн, "Українська стратегія Гройсмана" - 72.2 млн грн, "Опозиційний блок" - 69 млн грн, "Європейська солідарність" - 47,3 млн грн, "Опозиційна платформа - За життя" - 39 млн грн, "Батьківщина" - 35 млн грн, "Громадянська позиція" - 21 млн грн, "Сила і честь" - 19,1 млн грн, "Самопоміч" - 15,5 млн грн, "Свобода" - 10,9 млн грн, "Аграрна партія" - 6,7 млн грн. Решта партій, що беруть участь у виборах, акумулювали у фондах менше ніж 5 млн грн.

Згідно з партійними фінзвітами, з цих коштів політсили витратили станом на 10 липня 559,6 млн грн, з яких 76,4% пішли на телевізійну рекламу, 13,8% - на зовнішню рекламу, 3,3% - друковану продукцію, 2,7% - рекламу на радіо, 1% - рекламу в друкованих ЗМІ, 2,8% - інші потреби.

Лідером за видатками стала партія "Слуга народу" - 96,9 млн грн. Далі йдуть Радикальна партія - 73 млн грн, "Голос" - 71,6 млн грн і "Українська стратегія" - 61,2 млн грн.

У "Чесно" зазначили, що проміжний звіт показує фінансову діяльність політсил від початку виборчої кампанії і до 10 липня включно.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кличко, Пальчевський і Ткаченко лідери мерських перегонів: соціологічне опитування

Підготовча група з проведення першого засідання ВР створила дві підгрупи

Перше засідання ВР IX скликання відбудеться 29 серпня - рішення підготовчої групи

ЦВК оприлюднить результати виборів в окрузі №210 після того, як встановить їх результати

"Слуга народу" витратила на передвиборчу кампанію більше за інші партії - ЦВК

Офіційна преса опублікувала список нардепів, обраних на виборах 21 липня

За скуповування голосів на виборах до ВР у Подільську місцевій мешканці загрожує до 7 років ув’язнення - Одеська облпрокуратура

ЦВК провела повторний підрахунок голосів виборців в одномандатному окрузі №50

ЦВК у п'ятницю визнала обраними 160 нардепів-мажоритарників

Поліція оголосила підозру п'ятьом членам ДВК округу №69 на Закарпатті через видачу бюлетенів на ім'я осіб, що перебували за кордоном

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА