Вибори2019
15:48 11.01.2019

Скільки кандидатам коштуватиме реклама на ТБ напередодні виборів

3 хв читати
Скільки кандидатам коштуватиме реклама на ТБ напередодні виборів

Десятки й навіть сотні тисяч гривень лише за одну хвилину політичної реклами на рейтингових національних телеканалах – такі розцінки українські медіа сформували напередодні президентських виборів.

Найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі, пише громадський рух "ЧЕСНО".

"Найбільше з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами править ТРК “Україна” Ріната Ахметова. За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у Президенти України має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч. Найдешевше на телеканалі "Україна" агітувати о 5:00 ранку. У цей час вартість секунди ефіру становить 366 гривень", - повідомили активісти.

Окрім цього, нещодавно активісти зафіксували на ТРК "Україна" 20-секундний ролик партії "Основа" з анонсом балотування Сергія Тарути у президенти.

"Одна трансляція такого ролика у вечірньому прайм-таймі, згідно з прейскурантом каналу, мала б обійтися Таруті або його партії приблизно у 100 тисяч гривень", - зазначили у "ЧЕСНО".

На телеканалІ "Інтер" Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Імовірно, найдешевша реклама на цьому каналі – між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру - 370 гривень, а за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.

Активісти повідомляють, що напередодні Нового року "Інтер", зокрема, транслював рекламний ролик "Опозиційної платформи – За життя".

"Один показ 46-секундного ролика у вечірньому прайм-таймі повинен був коштувати команді Бойка-Рабіновича від 45 до 125 тисяч гривень", - припускають в організації.

Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал "СТБ" медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia.

Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. А от з першої ночі до шостої ранку на "СТБ" правлять лише 1,20 грн за секунду. Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.

Активісти зазначають, що нещодавно на "СТБ" рекламу розміщував президент Петро Порошенко. За один показ ролика у вечірньому прайм-таймі він мав би заплатити від 34 до 75 тис. грн у будні та до 130 тис. у неділю.

Раніше адміністрація президента повідомила, що п.Порошенко з власної кишені оплачував трансляцію реклами на підтримку автокефалії. Окрім цього, президент обіцяв вказати ці видатки у своїй декларації за 2018 рік.

"Утім, її подання відбудеться вже після президентських виборів", - зазначили активісти.

Також на "СТБ" розміщував 16 секунд реклами "Опозиційний блок". Ролик мав би коштувати партії від 10 до майже 40 тис. грн.

Далі в рейтингу - телеканал "1+1" Ігоря Коломойського. За секунду ефіру з 20:00 до 23:00 медіа беруть 1050 грн. Найдешевший час – із 23:00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 грн.

У "ЧЕСНО" припускають, що якби Володимир Зеленський платив "1+1" за новорічне відеозвернення, то мав би викласти за 1 хвилину 16 секунд ефіру майже 25 тис. грн, але в новорічну ніч вартість могла бути в рази вищою.

Також на "1+1" замовляє рекламу ВО "Батьківщина". Останні кілька тижнів телеканал транслює відео з новорічними вітаннями Юлії Тимошенко. Один показ такого ролика тривалістю 46 секунд у вечірньому прайм-таймі мав би коштувати партії 37-48 тис. грн.

Прайм-тайм суспільного телеканалу "UA:Перший" обійдеться кандидатам у 70 грн за секунду. Уночі – 12 грн за секунду, тобто 360 грн за один 30-секундний ролик.

Зазначається, що порівняно з виборами 2014 року вартість політичної реклами на телеканалах зросла приблизно на 35-40%.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

«Українська стратегія» Гройсмана демонструє найвищі темпи зростання рейтингу – опитування

Вакарчук заявив, що в списку партії "Голос" не буде депутатів нинішнього скликання

"Опозиційна платформа - За життя" підготувала звернення до КС щодо мовного закону

Разумков: Раду повинні обирати за пропорційною системою з відкритими списками, а бар'єр у 5% не дає шансу потрапити туди новим молодим силам

Партія "Народний фронт" до парламентських виборів 2019 року проведе повний ребрединг

Результати виборів президента України опубліковані в "Голосі України"

Зеленський визначився з главою своєї адміністрації

Квартиру в Криму дружина Зеленського придбала до анексії РФ, і після окупації півострова нею не користувалися - заява

Зеленський і глава УПЦ (МП) Онуфрій на зустрічі зазначили, що держава і церква повинні докласти максимум зусиль для миру і єдності в Україні

Філарет на зустрічі з Зеленським закликав його використовувати владу "для сприяння добру і подолання зла"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА