Вибори2019
17:27 18.04.2019

Телеканал "1+1" відповів Нацраді щодо розважальних програм за участю Зеленського

2 хв читати
Телеканал "1+1" відповів Нацраді щодо розважальних програм за участю Зеленського

У групі "1+1 media" вважають, що зауваження Національної ради з питань телебачення і радіомовлення щодо надмірної трансляції розважальних проектів за участю кандидата в президенти Володимира Зеленського – відповідь на позов "1+1" до Петра Порошенка, повідомила прес-служба телеканалу в четвер.

"Сьогодні, ймовірно, у відповідь на позов медіагрупи до президента, негайно з’явилася реакція "пропрезидентської четвірки" Нацради – на сайті державного регулятора була опублікована новина про начебто порушення телеканалу "1+1" у зв’язку з трансляцією на каналі розважальних проектів студії "Квартал 95" за участі кандидата на посаду президента Володимира Зеленського. Ми вбачаємо прямий зв'язок між двома подіями", - ідеться у повідомленні медіагрупи.

На "1+1" вважають, що юридичного обґрунтування пред'явити претензії телеканалу про порушення законодавства про вибори немає, пославшись на заяву першого заступника голови Нацради Ольгу Герасим'юк.

"За інформацією Нацради, загальний хронометраж складає 203 години 35 хвилин. При цьому з новини на сайті незрозуміло, який саме період моніторив державний регулятор – так, у заголовку зазначено "три місяці", а у самому тексті йдеться про період 31 січня-31 березня. До відома Національної ради та всіх зацікавлених сторін – хронометраж програм за участі Володимира Зеленського в ефірі телеканалу "1+1" є меншим, адже у списку Нацради фігурує навіть "Мультибарбара" –  мультиплікаційний проект, певна річ, без участі Володимира Зеленського, який до того ж виходить в ефір вночі. Окрім того, ті статті Закону України "Про вибори Президента України", які наведені у новині держрегулятора, не мають жодного відношення до формату розважальних проектів", - заявляють в "1+1 media".

Як повідомлялося, у середу, 17 квітня, Нацрада заявила про ознаки порушень положень низки статей закону "Про вибори президента України" за результатами моніторингу мовлення телерадіокомпанії "Студія "1+1" за період із 31 січня по 31 березня 2019 року.

"Національна рада звернеться до каналу по пояснення, як він трактує цю ситуацію, а також повідомить ЦВК про ознаки порушення ТОВ "ТРК "Студія "1+1" статей 3, 561, 57 і 58 закону України "Про вибори президента України", оскільки про всі виявлені ознаки порушень в ефірі телерадіоорганізацій регулятор інформує ЦВК", - ідеться в повідомленні Нацради.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Підготовча група з проведення першого засідання ВР створила дві підгрупи

Перше засідання ВР IX скликання відбудеться 29 серпня - рішення підготовчої групи

ЦВК оприлюднить результати виборів в окрузі №210 після того, як встановить їх результати

"Слуга народу" витратила на передвиборчу кампанію більше за інші партії - ЦВК

Офіційна преса опублікувала список нардепів, обраних на виборах 21 липня

За скуповування голосів на виборах до ВР у Подільську місцевій мешканці загрожує до 7 років ув’язнення - Одеська облпрокуратура

ЦВК провела повторний підрахунок голосів виборців в одномандатному окрузі №50

ЦВК у п'ятницю визнала обраними 160 нардепів-мажоритарників

Поліція оголосила підозру п'ятьом членам ДВК округу №69 на Закарпатті через видачу бюлетенів на ім'я осіб, що перебували за кордоном

Суд зобов'язав ДБР відкрити справу про можливе втручання Парубія в здійснення виборчою комісією повноважень

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА