19:40 11.07.2017

МАУ не може впливати на переговори між аеропортом "Бориспіль" та Ryanair

4 хв читати
МАУ не може впливати на переговори між аеропортом "Бориспіль" та Ryanair

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) запевняє, що не є учасником переговорів між двома господарюючими суб'єктами - аеропортом "Бориспіль" та Ryanair, а тому не має жодної можливості впливати на хід цих переговорів, констатується в заяві МАУ, переданій агентству "Інтерфакс-Україна" у вівторок.

"У зв'язку з цим викликають здивування емоційні та безвідповідальні заяви міністра інфраструктури, який стверджує, що основною причиною рішення Ryanair є МАУ. І замість того, щоб шукати альтернативне рішення, намагається виправдати себе в публічному полі", - повідомляється в ній.

Крім того, МАУ висловлює здивування публічною заявою Ryanair про скасування своїх планів на українському ринку.

"Своє рішення лоукост пояснює бажанням міжнародного аеропорту "Бориспіль" захистити "високотарифних перевізників", у тому числі й МАУ, та позбавити наших співвітчизників можливості літати за доступними цінами. Це твердження не відповідає дійсності, оскільки авіакомпанія МАУ пропонує своїм пасажирам широкий діапазон цін, що починаються від 249 грн на внутрішніх рейсах і від 587 грн на міжнародних", - зазначає авіакомпанія.

МАУ також наголошує, що дії глави Мінінфраструктури викликають низку запитань, як у частині зобов'язань забезпечити ставку збору для ірландської компанії в аеропорту "Бориспіль" на рівні $7,5 за пасажира, так і власне пропозиція преференції одному перевізнику.

"Варто також зазначити, що авіакомпанія Ryanair розпочала передчасний продаж квитків на рейси, не маючи ані призначень на виконання міжнародних рейсів, ані відповідної угоди з аеропортом, ані слотів. Заручниками ситуації, на яку варто звернути увагу компетентним органам, стали пасажири, які вже придбали ці квитки", - зазначає МАУ.

Вона заявляє, що вітає прихід нових перевізників, оскільки це сприяє пожвавленню ринку та поступовому покращенню економічної ситуації в країні.

"Тому закликаємо Міністерство інфраструктури та авіакомпанію Ryanair відповідальніше ставитися до публічних заяв. Авіакомпанія МАУ відкрита до діалогу та готова допомагати державі у вирішенні галузевих проблем", - резюмує авіаперевізник.

Як повідомлялося, Ryanair у понеділок увечері, 10 липня, оголосив про скасування свого запланованого виходу на ринок України після того, як аеропорт "Бориспіль" порушив угоду, досягнуту в березні цього року в Мінінфраструктури з посадовими особами аеропорту і його нинішнім генеральним директором П.Рябікіним.

"Ми шкодуємо про те, що аеропорт Києва продемонстрував, що Україна ще не є достатньо зрілим або надійним місцем для інвестицій потужного авіафлоту Ryanair", - прокоментував це рішення головний комерційний директор (CCO) Ryanair Девід О'Браєн (David O'Brien).

За його словами, "Бориспіль" вибрав захист авіакомпаній із високими тарифами, включаючи "Міжнародні авіалінії України", позбавляє українських споживачів і відвідувачів країни доступу до низьких тарифів в Європі та широкої мережі маршрутів.

Він висловив жаль, що аеропорт Львова став жертвою рішення "Борисполя".

Компанія ж запропонувала клієнтам, які вже купили квитки на оголошені рейси з/в Україну, зв'язатися з нею поштою для повернення грошей.

Раніше в понеділок П.Рябікін заявив, що Ryanair висуває до "Борисполя" вимоги щодо польотів до Києва, які не відповідають українському законодавству. "Перше: вони вимагають, щоб спірні питання вирішувалися в Лондонському арбітражі із застосуванням лондонського права. Ми ж наполягаємо, що питання мають вирішуватися в судовому порядку в українських інстанціях", - сказав він.

Серед інших таких умов - безкоштовна аеронавігація, стійкі реєстрації, стоянки таксі, площі під рекламу, офіси продажу квитків, вимоги про 60 днів кредитування з боку аеропорту та виплата їм 35% прибутку від діяльності магазинів безмитної торгівлі (duty free), закріплення пасажирського збору в сумі $7,5 на п’ять років.

П.Рябікін заявив, що не має наміру підписувати договір із Ryanair, доки не буде знято всі розбіжності в пунктах договору.

Таку позицію вдень у понеділок різко розкритикував В.Омелян, який укотре висловив припущення, що перешкоди приходу Ryanair в Україну пов'язані з небажанням відкритої конкуренції з боку найбільшої української держкомпанії "МАУ", що заборгувала бюджету близько 400 млн грн.

Міністр звинуватив голову "Борисполя" в розголошенні конфіденційних умов договору.

У вівторок, 11 липня, В.Омелян заявив про намір винести на засідання уряду в середу, 12 липня, подання про звільнення генерального директора "Борисполя".

Пізніше прем'єр-міністр України Володимир Гройсман доручив залучити Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) до оцінки переговорного процесу з ірландським лоукост-авіаперевізником Ryanair про польоти в Україну і заявив про необхідність відновлення цих переговорів.

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ЦВК Киргизстану підведе підсумки референдуму про Конституцію упродовж 15 днів

До кінця року перед Міністерством охорони здоров'я стоїть завдання зробити 47 млн. COVID-щеплень

Конституційний референдум у Киргизстані відбувся

Жіночі асоціації вимагають відставки голови Євроради після протокольного інциденту в Анкарі

Китай на початковому етапі пандемії COVID-19 не зміг надати повного доступу до інформації про те, що відбувається

Влада Харкова просить пільговиків утриматися від поїздок у громадському транспорті в години пік у зв'язку з ситуацією з COVID-19

В Індії на тлі зростання захворюваності COVID-19 заборонили експорт лікарського препарату "Ремдесивір"

У Києві за добу 697 людей захворіли Covid-19, 42 померли, 236 одужали

У "червоній зоні" епіднебезпеки половина областей України і Київ

Боррель: Повернення до миру в М'янмі ускладнює геополітична конкуренція

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА