14:19 17.03.2017

З початку року аварійна служба "Волиньгазу" відпрацювала 3 тис. звернень споживачів

За два місяці 2017 року до аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Волиньгаз" надійшло майже 3 тисячі викликів від споживачів газу області. За даними фахівців служби "104", найчастіше проблеми у клієнтів компанії виникали через самовільно встановлене або замінене газове обладнання, несправні димові та вентиляційні канали та недотримання вимог безпеки при використанні газових приладів.

В середньому за добу у 2017 році аварійна служба "Волиньгазу" отримувала близько 40 викликів від споживачів області. Така кількість звернень є характерною для опалювального періоду та пов’язана із інтенсивнішим використанням газових приладів. Адже, взимку при збільшеному навантаженні на обладнання, можуть проявлятися технічні несправності. Найчастіше вони виникають, якщо споживачі не подбали про вчасну перевірку газових приладів перед початком опалювального сезону або ж самостійно здійснювали їхній ремонт чи заміну.

"Бажаючи заощадити, деякі споживачі намагаються проводити самовільну газифікацію, заміну та ремонт газового обладнання. Порушуючи будівельні норми, переплановують без погодження приміщення, де встановлені газові прилади. Насправді – все це перший крок до виникнення нещасних випадків, адже довіряти ремонт і встановлення газового обладнання можна лише фахівцям, які мають відповідні дозволи на виконання таких робіт", - розповідає технічний директор ПАТ "Волиньгаз" Сергій Галянт.

На сьогодні для безпеки споживачів області компанія укомплектувала 16 бригад служби "104", які в цілодобовому режимі готові оперативно локалізовувати та ліквідовувати аварійні ситуації. Для цього служба оснащена спецтехнікою та необхідними матеріалами. Після отримання дзвінка від споживача, диспетчер проводить його інструктаж, аналізує рівень небезпеки та скеровує аварійну бригаду за адресою виклику. Оперативно прибути на місце, аварійній бригаді дозволяє радіозв’язок та система GPS-навігації, якою обладнане кожне авто. За вимогами Правил безпеки систем газопостачання, служба повинна приїхати на виклик впродовж 40 хв.

Для вдосконалення майстерності та підвищення кваліфікаційного рівня спеціалістів екстреної газової служби, ПАТ "Волиньгаз" організовує спеціальні тренування, на яких відпрацьовуються дії у реальних умовах – від дзвінка диспетчеру, до виїзду бригади та ліквідації чи локалізації аварій. При цьому оцінюються дії диспетчера, швидкість доїзду служби та оперативності ліквідації аварії.

Зазначимо, що окрім реагування на аварійні ситуації, фахівці ПАТ "Волиньгаз" також виконують профілактичні роботи для їх запобігання. Зокрема, мова йде про проведення планово-технічного обслуговування у помешканнях волинян, що дає можливість виявити порушення, які можуть призвести до аварійної ситуації. Так, в минулому році фахівці компанії зафіксували більше 5 тисяч порушень, які становили загрозу для самих споживачів та їх сусідів.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

На Прикарпатті майже 8 тис. підприємств, установ та організацій не готові до дистанційної передачі показань лічильників газу

У Запорізькій обл. ввели в експлуатацію першу чергу найбільшої сонячної електростанції в Україні

Олександр Третьяков: обов’язок держави – інтегрувати ветеранів до мирного життя

FORUM ZAKUPKI змінює формат і буде доступний в будь-якому куточку світу

МХП: Відзнака в конкурсі КСВ-ініціатив

ПАТ "Дніпропетровськгаз" планує збільшення інвестицій у модернізацію газових мереж

ПАТ "Рівнегаз" за останні 5 років інвестував у модернізацію газових мереж близько 50 млн. гривень

ПАТ "Харківміськгаз" за п'ять років збільшив удвічі інвестиції в модернізацію газових мереж Харкова

Команда БРСМ-Нафта вітає переможців пам’ятних регат з академічного веслування на Херсонщині

Людмила Демченко: За тиждень до фінішу кампанії декларування доходів, у Києві нарахували понад 1000 офіційних мільйонерів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА