16:35 26.05.2018

Реал Мадрид VS Ліверпуль: вечір футбольної моди від українських дизайнерів

2 хв читати

Київ, 26 травня 2018 р.

Напередодні суботнього фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА Провідні українські дизайнери представили колекції  у кольорах емблем команд-фіналістів Реал Мадриду та Ліверпулю. Показ під назвою "UEFA Fashion Picnic" відбувся просто неба на вертолітному майданчику КВЦ "Парковий".

Дизайнери Ukrainian Fashion Week, серед яких Poustovit, Golets, ANNAMUZA, FROLOV, AMG, Kir-Khartley та інші,  розробили 50 вечірніх образів для Champions League Final Fashion Picnic. На створення вбрання дизайнерів надихнула ідея переосмислення кольорів емблеми футбольних клубів “Ліверпуль” та “Реал Мадрид”, які зустрінуться у фіналі Ліги Чемпіонів 26 травня. 

"Сприймати fashion-індустрію лише як виробника одягу –– хибна думка. Ми вважаємо, що мода – це не тільки індустрія. Це – "трибуна", яка дає змогу говорити зі світом. Українська мода, як і спорт, потужний інструмент для створення іміджу нашої країни. Саме вони є тими яскравими маркерами, які допомагають формувати позитивний імідж країни та експортувати його за кордон. Усі гуртом ми підняли ту хвилю, яка на сьогодні так активно змінює Україну" - зазначила Ірина Данилевська, голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week.

Показ відбувся на вертолітному майданчику КВЦ "Парковий" та поєднав футбол із презентацією творчих та модних потужностей України. Гостей столиці пригостили українською традиційною кухнею в сучасній інтерпретації. До організації події долучилися Київська міська державна адміністрація, команда Ukrainian Fashion Week та CFC Consulting. 

“Цей захід продемонстрував, що Київ – це надзвичайно креативне місто, місто оригінальних ідей і талановитих людей. Наша столиця справді має потенціал  дивувати і вражати, показувати світу свою оригінальність і відкритість”, - зазначив Заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.

“Унікальність цієї акції полягає в тому, що українські дизайнери розробили 50 моделей в дуже стислий термін, адже цьогорічні фіналісти Ліги Чемпіонів УЄФА стали відомі лише на початку травня. Відтак ми хотіли продемонструвати, що українська індустрія моди надзвичайно динамічна і здатна реагувати на виклики глобальних трендів майже в режимі реального часу”, - додає Геннадій Курочка, засновник та керівний партнер компанії CFC Consulting.

Родзинкою цієї події стала прем’єра неофіційного гімну фіналу Лігі Чемпіонів УЄФА 2018, яку виконала юна талановита співачка Настя Багінська. Надихаючи футбольних вболівальників пройнятися атмосферою цього історичного поєдинку, ключова фраза динамічної пісні-гімну (In Love With Football - In Love With Kyiv) переконує, що той, хто любить футбол, обов’язково закохається в Київ.

Для більш детальної інформації – Юрій Сак, креативний директор CFC Consulting, (095) 618-15-64 або [email protected]

 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА