14:44 18.06.2018

"Галичина" випустила авторський карпатський йогурт за унікальною рецептурою

2 хв читати

Молочна компанія "Галичина" розширила лінійку смаків йогуртно-кефірної продукції та оновила дизайн. У межах ребрендингу випустили новинку – карпатський йогурт, виготовлений за особливою технологією і рецептурою.   

Новий логотип та стиль "Галичини" краще передає цінності й стратегію та подобається молодому споживачеві, зазначають представники компанії.

"Покупець побачить на упаковці слоган "З чистих Карпат", що означає звідки ми походимо територіально і яку ідею несемо. Адже Галичина – це територія чистих Карпат. Основний наш меседж – "Чиста краса" доносить ідею того, що "Галичина" не лише чистий продукт, як чисте повітря та чиста природа, а й чисті думки та чиста душа. Це Ти, який Ти є - чистий в цілому образі", - пояснює Оксана Андрушків, директор з маркетингу молочної компанії "Галичина". 

Разом з візуальним оновленням ТМ "Галичина" розширила й асортимент продукції: вперше на ринку з’явиться йогурт без цукру на основі поєднання заквасок.

"Ми не просто змінили бренд, дизайн, ми створили новий карпатський йогурт, питний та густий – чистий кисломолочний продукт. Завдяки розробленій рецептурі наших технологів він має ніжну сметанкову нотку, без гостроти, без кислинки, його можна додавати до фруктів, ягід і в салати, –  розповідає Оксана Андрушків. – Легкий сметанковий смак забезпечує суміш заквасок, які потрібно вносити в молоко в особливій послідовності і при певному температурному режимі". 

Також вся лінійка йогуртів доповнена новими фруктовими смаками та містить менше цукру. Нові смаки матиме і кефір, але ця новинка з’явиться на полицях згодом.

"Для покращення смаку ми збільшили кількість фруктового наповнювача та зменшили відсоток цукру. Також для здорового харчування необхідні молочні жири у розумних межах, тому наші йогурти не знежирені, а мають 2.2% молочного жиру, що підкреслює молочний смак та додає поживності, – зазначає Оксана Андрушків. – Якщо говорити про кефірну категорію, то вона буде також доповнена різними новинками. Кефір споживає в першу чергу молодь для правильного, здорового харчування, щоб тримати себе в хорошій формі. Тому ми думаємо про розширення цієї лінійки, але не забуваємо і про лінійку наших густих йогуртів. Сьогодні вони трендові, зручні для використання "на ходу", в офісі як перекус".

Як зазначають представники "Галичини", попри оновлення торгової марки традиційні фруктові смаки, до яких звикли споживачі, залишаються.              

 

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

Як перемогти в енергетичній війні з Росією

Катування на окупованих територіях України: The Reckoning Project подав позов в Аргентині

Інтернет магазин пружин – підбір пружин за розмірами, каталог пружин з розмірами, продаж пружин

25 квітня в Києві відбудеться форум "Надлюди" від Forbes Ukraine

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА