11:41 08.11.2018

"Чернігівгаз" відкрив шостий Центр обслуговування клієнтів - в Козельці

3 хв читати

Сучасний центр обслуговування споживачів газу відкрився вчора в Козельці. Відтепер понад 17,3 тис. сімей зможуть отримувати повний спектр послуг газових компаній в одному приміщенні.

Центр обслуговування в Козельці став шостим в області офісом, оформленим за сучасними стандартами. Це дозволило охопити якісним сервісом понад 249 тис. споживачів, а це 70% домогосподарств області.

Під час відкриття центру голова правління ПАТ "Чернігівгаз" Алла Ярова зауважила, що впровадження високого рівня надання послуг і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями газової компанії та споживачами є пріоритетом компанії.

"Відкриття центру в Козельці стало черговим кроком до втілення стратегії розвитку клієнтського сервісу газової компанії і переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин зі споживачами, - зазначила Алла Ярова. – Саме Козелецький район є одним з регіонів Чернігівщини з найбільш розвиненою газифікацією і великою кількістю споживачів. А новий центр дозволить надавати їм повну консультаційну та сервісну підтримку, систематизувати послуги та зробити прийом відвідувачів приємним та комфортним. Сподіваємося, що це сприятиме налагодженню діалогу та взаємовідносин зі споживачами".

Організація роботи центру розрахована на максимальну зручність отримання послуг. Тепер в одному місці мешканці райцентру та прилеглого району зможуть провести звірку розрахунків та показань лічильників, отримати консультацію щодо заборгованості, пільг та субсидій, подати заяву на зміну власника, заключення договорів, замовити газифікацію помешкання, техобслуговування або ремонт газових приладів, тощо.

В зоні обслуговування працюють 2 універсальних фахівці, які консультують побутових споживачів та юридичних осіб з широкого кола питань по газопостачанню. Але головна новинка центру - це зона ресепшен. ЇЇ адміністратор - перший, хто зустрічає відвідувача. Він допомагає клієнту в розв`язанні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, або спрямовує його до профільного фахівця. Такий грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволить уникнути черг і зекономити час відвідувачів. Також до функцій адміністратора входить допомогти споживачу з реєстрацією Особистого кабінету на моніторі "тонкий клієнт" та ознайомити з іншими дистанційними сервісами компанії.

Щоб споживачі приходили за звичною їм адресою, розташування не міняли, а лише модернізували вже існуюче приміщення за новими стандартами. Особливу увагу приділено зручному зонуванню. Приміщення облаштоване таким чином, щоб людина могла легко орієнтуватися всередині і відчувати себе комфортно. Для цього в зоні очікування встановлені зручні дивани, кулер з водою, є доступ до wi-fi.

Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: смт Козелець, вул. Промислова, 4.

Довідка: Основною сферою діяльності ПАТ "Чернігівгаз" є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 13,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є понад 356,5 тисяч сімей, близько 2,5 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ "Чернігівгаз" є Чернігівська ТЕЦ, ПАТ "Облтеплокомуненерго", ТОВ "Земля і воля", Остерська КЕЧ, НіжинТеплоМережі, ПАТ "Линовицький цукровий к-т", КП ТКЕ Прилукитепловодопостачання.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

РЕКЛАМА
Загрузка...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА