16:07 12.06.2019

Аварійно-диспетчерська служба «Сумигаз» відреагувала на 40 тисяч викликів

1 хв читати

Від початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Сумигаз» виконала 40 тис. заявок. Більшість викликів пов’язані з витоком газу на внутрішньобудинкових газорозподільних мережах.

У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба «104» приймає понад 250 викликів. Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечує 85 бригад АТ «Сумигаз», які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

«Переважна більшість заявок пов’язані з аварійними ситуаціями на внутрішньобудинкових газорозподільних мережах. Неналежний технічний стан дається взнаки. Тому важливим є забезпечення технічного обслуговування зазначених мереж, що відповідно до законодавства покладене на власників будівель та споруд», - зазначає головний інженер АТ «Сумигаз» Дмитро Сергієнко.

Також значна частина аварійних ситуації виникають після самовільного втручання у систему газопостачання. Фахівці наголошують, що будь-які роботи зі встановлення, переміщення чи заміни газового обладнання повинні здійснювати тільки кваліфіковані працівники газової компанії.

За правилами безпеки систем газопостачання несанкціоновано встановлені чи замінені газові прилади підлягають відключенню від системи газопостачання. Бо зазначені дії призводять до отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків.

 

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Влітку клієнти"Вінницягаз Збут"вдвічі скоротили борги за газ

Українські вчені IIG заявили про готовність безкоштовно забезпечити кожного українця високотехнологічною ID-карткою

ТОВ "Тефін" звертається до президента України Володимира Зеленського та голови СБУ Івана Баканова з закликом припинити незаконні дії підлеглих, які захопили танкер "Мрія"

Через низькі зарплати в "Дніпропетровськгазі" залишаються вакантними близько 800 посад

"Львівгаз" втрачає кваліфіковані кадри через низькі зарплати

12-15 вересня 2019 р. в м.Одеса відбудеться Міжнародний фінансовий форум

Запрошуємо разом зустріти 28-му річницю Незалежності України!

Майже в два рази зросла кількість звернень клієнтів "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТу" до контакт-центру компанії

Рівень зарплат закарпатських газовиків спричинює відтік кадрів за кордон

26% клієнтів АТ "Волиньгаз" користуються сервісом "особистий кабінет"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА