Аварійна служба "Житомиргазу" здійснила більше 8 тисяч виїздів
Від початку року аварійно-диспетчерська служба (АДС) АТ "Житомиргаз" опрацювала понад 8 тисяч заявок від споживачів природного газу Житомира та Житомирської області.
Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях. Влітку – через самовільне втручання в роботу газових приладів, їх "некоректний" ремонт, що може спричинити аварійну ситуацію. З початком опалювального періоду, коли вмикаються газові побутові опалювальні прилади, заявки про запах газу у приміщенні на телефонний номер "104" збільшуються через схожі причини.
Найбільше викликів на номер "104" надходить від жителів обласного центру та Житомирського району. Лише за добу диспетчерам надходить приблизно півсотні звернень. У арсеналі бригади - високочутливі сучасні прилади діагностики. Газошукачі, течешукачі вартість яких від 8-ми до 700 тисяч гривень. Ці прилади здатні зорієнтувати фахівця аварійної служби на можливий витік газу, значно скорочуючи час ліквідації поломки, що, у свій час зменшує відсоток аварії на мережі.
"Близько 90% заявок пов’язані з аварійними ситуаціями на внутрішньобудинкових газорозподільних мережах. Тому я ще раз загострю увагу на тому, що за таких обставин потребує негайного вирішення питання технічного обслуговування таких мереж. Згідно закону це питання перекладене на власників будівель та споруд" - акцентує директор технічний АТ "Житомиргаз" Сергій Колесник.
Недотримання основних правил експлуатації систем газопостачання може мати непоправні катастрофічні наслідки для співвласників багатоквартирного будинку та їх спільного майна.
Довідка.
В цілому по ПАТ "Житомиргаз" організовано цілодобове чергування 22-х аварійно-диспетчерських служб. Всі аварійні служби укомплектовані аварійно-ремонтними машинами (28 одиниць) та матеріально – технічними засобами для швидкого реагування та ліквідації аварійних ситуацій.