08:50 24.07.2019

Кількість звернень до Центру обслуговування клієнтів АТ "Миколаївгаз" зросла майже на чверть

2 хв читати

За шість місяців 2019 року до Центру обслуговування клієнтів АТ "Миколаївгаз" звернулось 149,8 тис. споживачів. Це майже на 25% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Збільшення кількості звернень пов’язують з частими змінами нормативно-правової бази. Наприкінці зими відбувались коливання норм споживання газу, а з травня ціна газу взагалі почала змінюватись щомісяця, споживачі отримали право обирати підрядників для технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Всі ці фактори вплинули на зростання звернень клієнтів АТ "Миколаївгаз" до Центру обслуговування.

За шість місяців поточного року було прийнято 26,4 тис. заяв від споживачів газу. Більше половини стосувалися питань щодо стану особових рахунків: звірка наявності заборгованості, перерахунок, уточнення діючих норм і тарифів, переоформлення особових рахунків у зв'язку зі зміною власника тощо. 

Близько чверті заяв було подано з технічних питань – на реконструкцію системи газопостачання, на приєднання, на ремонт та обслуговування газових приладів. Також Центр обслуговування клієнтів приймає заяви на виконання будівельно-монтажних робіт, повірку лічильників тощо.

"Центр обслуговування клієнтів – це наша основна точка взаємодії з клієнтами. Для вирішення будь-кого газового питання вони можуть прийти сюди й отримати повну консультацію менеджера, написати заяву, укласти договір та багато іншого", - розповідає начальник Центру обслуговування клієнтів Інна Григорович.

Для максимальної зручності перебування клієнтів Центр облаштований м’якими диванчиками, кондиціонером, кулером, кава-машиною. Електронна черга ефективно розподіляє потоки клієнтів за характером питань з метою запобігання утворення черг. Тонкі монітори, термінал і банкомат дають можливість інтерактивно вирішити ряд питань стосовно перевірки даних і здійснення оплат.

Також клієнтам доступні зручні онлайн-сервіси – такі, як Особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільний додаток 104Моbile, Viber-бот 7104 та Контакт-центр.

Довідка про компанію:

АТ "Миколаївгаз" - єдина на території Миколаївської області компанія-ліцензіат з розподілу природного газу. Підприємство експлуатує 8,7 тис. км газопроводів. Щорічний обсяг розподілу природного газу складає майже 500 млн. куб. м газу.

Загальний рівень газифікації Миколаївській області - 72%. АТ "Миколаївгаз" забезпечує природним газом 8 міст, 14 селищ міського типу та 313 сіл області.

Клієнтами компанії є понад 349 тис. сімей Миколаївської області, а також 2,8 тис. підприємств, установ і організацій, найбільші з яких - аграрне підприємство "Нібулон", молочна компанія "Лакталіс", Вознесенський шкіряний завод "Возко", Чорноморський суднобудівний завод, Миколаївський комбінат хлібопродуктів та інші.

АТ "Миколаївгаз" входить в десятку кращих платників податків області. Щорічно підприємство перераховує до бюджетів різних рівнів близько 50 млн. гривень.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА