В Снятині відкрито сучасний Центр обслуговування клієнтів
21 листопада для 20 тисяч споживачів газу Снятинського району запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів. Тут швидко, якісно та комфортно можна отримати весь спектр послуг: починаючи від консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі.
Відкриття ЦОК у Снятині є черговим етапом реалізації комплексної програми "Івано-Франківськгазу" з розвитку клієнтського сервісу. Наразі такі центри успішно працюють в п’яти містах Прикарпаття.
Першим споживачів зустрічає адміністратор зони ресепшн. Він надає консультації із загальних питань та допомагає провести оплату через платіжний термінал. Додатково обслуговують споживачів троє кваліфікованих операторів. А ще – створені комфортні умови перебування у зонах очікування, що задовольняють усі потреби відвідувачів.
Сучасні технології обслуговування та доступність дають можливість клієнтам зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі нововведень на газовому ринку країни.
"Цього року ми відкрили три центри обслуговування клієнтів: в Долині, Надвірній і Снятині. Кількома роками раніше – в Івано-Франківську, Калуші і Коломиї. У них дотримана головна концепція: комфортні умови для клієнтів, просторі приміщення, зручні зали очікування, доступ до wi-fi, можливість скористатися послугами Особистого кабінету та одразу на місці зареєструватися у ньому", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу АТ "Івано-Франківськгаз" Юрій Колодій.
Для зручності клієнтів, додатково "Івано-Франківськгаз" впроваджує нові онлайн-сервіси. Вони допомагають користувачам природного газу швидко і якісно вирішувати усі газові питання.
У найвіддаленіших населених пунктах споживачі газу можуть скористатися послугами мобільного ЦОКу. І це єдиний в Україні мобільний центр з надання комунальних послуг.