Пресрелізи

На бібліотеку імені В.І. Вернадського спроєктують соціальний ролик «Благаю, світись!»

22 жовтня о 19:00 у Києві, на будівлі Національної бібліотеки імені В.І. Вернадського, покажуть лазерну проєкцію, присвячену безпеці на дорозі та важливості використання світловідбивних елементів у темний період доби. Лазерне шоу є продовженням щорічної ініціативи ОККО «Благаю, живи! Безпека на дорозі», яка у цьому році проходить під гаслом «Благаю, світись!».

«Цього року ми вирішили підняти тему невикористання світловідбивачів, адже рівень аварійності у темний період доби – серйозна проблема для українських доріг. За даними Національної поліції України за 2019 рік, з причини наїзду на пішохода загинула 1261 людина. Тож ми хочемо привернути увагу абсолютно всіх учасників дорожнього руху до проблеми та закликати через емоцію берегти життя», – зазначає керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова.

До соціального заходу долучаться експерти та активісти, зокрема засновник електромобільного блогу AutoGeek Євген Муджирі, а також співзасновник велокоманди Echelon, переможець змагань з гірського та шосейного велоспорту Дмитро Петров, які обговорять рівень аварійності в Україні, досвід використання світловідбивачів тощо. Вестиме захід Олександр Попов, ведучий телеканалу «1+1».

Лазерну проєкцію «Благаю, світись!», мета якої – нагадати учасникам дорожнього руху про важливість берегти життя та необхідність використовувати світловідбивачі, кияни та гості міста зможуть побачити на будівлі бібліотеки наживо протягом 3-х днів – 22, 23 та 24 жовтня з 19:00 до 21:00.

Запуск проєкції 22 жовтня також транслюватиметься онлайн у Facebook та YouTube.

Нагадаємо, що компанія планувала запуск проєкту в неділю, 18 жовтня. Але у зв’язку з погіршенням погодних умов, зокрема через шквальний вітер, що не дав змогу використати необхідне для трансляції обладнання, компанія перенесла лазерне шоу на четвер, 22 жовтня.

###

Довідка. Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 410 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку. Для отримання додаткової інформації про компанію - https://www.okko.ua/

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ