12:44 28.09.2021

Платформа carVertical планує подвоїти свій дохід до кінця 2021 року

3 хв читати

Швидкозростаюча платформа з дослідження історії автомобілів carVertical, яка належить ІТ-компанії CV Group, розраховує до кінця цього року подвоїти свій дохід. Очікується, що виручка компанії перевищить 16 мільйонів євро, що в чотири рази перевищує суму у розмірі 8,5 мільйонів євро, яку компанія було заробила у 2020 році.

Формування практики придбання нових автомобілів

Станом на 2021 рік, платформа, яка надає дані про реєстрації автомобілів, показники пробігу, історію пошкоджень та іншу важливу інформацію, все ще більш орієнтована на покупців приватних автомобілів, але у другій половині цього року вона все більше стимулює продажі у секторі В2В. За словами генерального директора carVertical Рокаса Медоніса, цей крок разом з іншими стратегічно важливими рішеннями забезпечує компанії сильний та стабільний ріст.

"До сьогоднішнього дня всі наші клієнти були покупцями приватних автомобілів. Однак ми почали інвестувати у розвиток бізнес-сегменту у другій половині року. Ми створюємо відділ продажів B2B і вже підписали контракти з дилерами з продажу вживаних автомобілів, починаючи від малих підприємств і закінчуючи офіційними дилерськими центрами виробників та навіть кредитними компаніями по всій Європі", - говорить Медоніс.

Основна мета компанії carVertical - надати гарантію, щоб історія автомобіля була представлена покупцеві з ініціативи продавця. Рокас Медоніс вважає, що це єдиний спосіб підняти стандарти прозорості на ринку вживаних автомобілів на абсолютно новий рівень.

Платформа доступна для автомобільних ринків 25 країн

Платформа з перевірки історії автомобілів увійшла на автомобільний ринок нової країни на початку цього року. Саме Великобританія приєдналася до решти 24 країн. За словами генерального директора компанії, це був грандіозний і ретельно спланований проект.

"Велика Британія - це зовсім інший ринок зі своїми особливими вимогами, якщо порівнювати його з рештою європейських країн. Основна різниця полягає у відсутності імпорту та експорту вживаних автомобілів. Крім того, на цьому ринку існує жорстка конкуренція між компаніями з перевірки історії автомобілів", - додає Медоніс.

За даними carVertical, найбільше зростання продажів у цьому році спостерігалося в Польщі і Чехії. Однак Медоніс стверджує, що ці країни мають великий невикористаний потенціал.

Україна здивувала компанію несподіваним стрибком продажів, в той час як маркетингова команда зробила лише незначний внесок. Медоніс стверджує, що це показник чіткого зростання на найближчі роки.

Розширення за межі Європи

Європа все ще залишається основним центром перевірки історії автомобілів для carVertical. Італія нещодавно була додана до переліку країн, користувачі з яких можуть перевірити свої автомобілі на платформі, але, за словами Медоніса, це не пріоритетний ринок і тому ця країна не отримує достатніх маркетингових ресурсів на даний момент.

Звіти з історії автомобілів також доступні у США, але до кінця року carVertical планує вийти на інший континент.

"Найскладніша робота вже позаду. Ми досягли угоди з нашими постачальниками даних, і як тільки ми вирішимо інші технічні питання, ми запустимо наші послуги для покупців автомобілів в Австралії", - пояснює Медоніс.

Медоніс також зазначив, що компанія активно працює з автомобільним ринком Південно-Африканської Республіки, оскільки, ймовірно, це буде перша африканська країна, яка запропонує споживачам перевірку історії автомобілів.

Нестандартне мислення

Хоча послуга перевірки історії автомобілів від компанії carVertical є цифровим продуктом, Medonis визнає, що одних лише цифрових інструментів недостатньо, щоб охопити велику кількість споживачів.

Цього року компанія вийшла за межі цифрового маркетингу та розпочала рекламні кампанії на телебаченні та радіо в Литві, Латвії, Естонії, Польщі та Чехії.

Ця практика виявилася ефективною, саме тому компанія буде реалізувати цю стратегію для ще двох великих ринків: Центральної та Східної Європи.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА