16:52 06.12.2021

Які двірники вибрати замість старих перед настанням холодів?

2 хв читати

Один з елементів обладнання з відносно коротким терміном служби, який одночасно відповідає за безпеку руху - це щітки на склоочисники, вони ж двiрники на авто, причому незалежно від марки, моделі та року випуску транспортного засобу.

У «двірників» досить довга історія – їх ставлять на лобове та задне скло автомобілів вже багато десятиліть. Не дивно, що за цей час конструкція обладнання періодично модернізувалася та покращувалася. Зараз на ринку є кілька різновидів цього критично важливого помічника для водія і в сніг, і в дощ.

• З каркасом

• Без каркасу

• Гібридні моделі

Каркасні «двірники»

Цей тип склоочисників вигадали досить давно, але він все ще залишається актуальним через непогані експлуатаційні якості та фінансову доступність. Складається каркасний двірник із жорсткого каркаса, на якому розміщено кілька коромисел, що утримують гумовий елемент. Вони універсальні, легко замінні, коштують недорого.

Але є у них і недоліки – це ефект «вітрила» навіть на середній швидкості, а також погане прилягання в зимовий час. І в тому, і в іншому випадку двірники перестають працювати повноцінно. У спеціальних зимових «каркасників» вітрильний ефект ще вищий. Та й термін служби у середнього каркасного варіанту - 1 сезон.

Безкаркасні

Незважаючи на назву, цей підвид обладнання все ж таки має армування, але воно заховано всередині гумової стрічки - саме вона і є основною частиною обладнання. На відміну від побратимів з каркасами, ці моделі не мають ефекту вітрила навіть на високій швидкості, вони безшумні, щільно прилягають до скла, а значить і більш ефективно працюють. У тому числі в зимову пору року.

Мінус безкаркасних моделей – вони не універсальні, тобто доведеться шукати склоочисник з урахуванням моделі авто. Пам'ятайте, що потрібно враховувати розмір щіток та тип кріплення. Також вони коштують дорожче, ніж перевірені часом каркасні двірники.

Гібридні

Ці двірники взяли краще від обох згаданих вище різновидів – у них є каркас, але немає габаритної конструкції, здатної знизити аеродинаміку. Вони відмінно прилягають до скла, не перетворюються на вітрило, а також довго служать - в середньому 2 сезони.

Але як і в разі безкаркасних моделей, гібридні модифікації не можна назвати дешевими. Крім того, вони погано працюють за мінусових температур, втрачаючи гнучкість, тому для зими вони навряд чи підійдуть.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

5 причин, чому стежити за футболом варто на Sport.ua

Тиждень з Київською оперою на Подолі – 22 – 28 квітня

Лана Зеркаль закликає до прискорення інтеграції енергетичних ринків та залучення приватного сектору

Бейсболки: чому варто придбати та як вибрати ідеальну модель

70 тисяч літрів пального передала мережа ОККО для критичної інфраструктури Харківщини – перша віцепремʼєрка

Житловий комплекс компанії DIM "Новий Автограф" отримав поштову адресу

Від класики до стрітстайлу: різноманітність стилів у чоловічому одязі

Кримінальна відповідальність за незаконний обіг наркотиків: поговоримо чесно й без хайпу

Десантники з 80-ї ОДШБр отримали комплекс розвідки та знищення вартістю 50 млн грн від ОККО та "Повернись живим"

ЖК "Воздвиженка" звернулось до Президента та РНБО з приводу ризиків для інституту управління заарештованим майном через дії АРМА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА