15:53 22.08.2024

УЗ зможе закупити 20 поїздів класу "Інтерсіті+" завдяки ратифікованій ВР угоді з Кореєю

2 хв читати
УЗ зможе закупити 20 поїздів класу "Інтерсіті+" завдяки ратифікованій ВР угоді з Кореєю

Верховна Рада ратифікувала Рамкову угоду між урядами України та Республіки Корея про кредити від Фонду економічного розвитку та співробітництва на 2024-2029 рр., що відкриває "Укрзалізниці" (УЗ) можливість закупівлі ще 20 електропоїздів класу "Інтерсіті+".

"Це рішення відкриває шлях до фінальної частини узгоджень щодо фінансування критично важливих для української економіки проєктів, у тому числі й програми з розширення рухомого складу "Укрзалізниці" - закупівлі 20 електропоїздів класу "Інтерсіті+". Програма вже отримала схвальну оцінку експертів, залучених корейським фондом", - повідомила "Укрзалізниця" у фейсбуці в четвер.

Ратифікацію угоди підтримали 336 народних депутатів на засіданні парламенту в середу.

Згідно з повідомленням, наступні кроки включатимуть узгодження деталей проєкту та угоди на рівні Кабінету Міністрів і фінальне підписання угоди.

За попередніми домовленостями, загальна вартість програми становитиме близько $450 млн, включно із сервісним обслуговуванням поїздів протягом п'яти років. Постачання поїздів можливе в термін 18-24 місяців після підписання угоди.

Водночас наголошується, що попередньо корейські виробники зацікавлені розглянути варіанти часткової локалізації в Україні.

За даними УЗ, умови кредитування - пільгові з огляду на критичність соціальної складової проєкту (загальний термін до 40 років, виплата тіла кредиту розпочнеться після перших 10 років).

"Це стратегічна програма розширення парку поїздів "Інтерсіті+", завдяки чому ми зможемо збільшити інтенсивність руху на наявних і відкрити нові швидкісні маршрути. Це додаткова можливість для подорожей 6 млн пасажирів на рік, що закриє сьогоднішню потребу в денному швидкісному русі", - наведено в повідомленні слова голови правління УЗ Євгена Лященка.

Зі свого боку речник пасажирського напрямку УЗ Олександр Шевченко на своїй фейсбук-сторінці зазначив, що цього літа залізниця обслуговує 100 тис. людей на день, і багато хто стикається з дефіцитом квитків.

"Так, ми даємо моніторинг, автовикуп, пересадки, хабові сполучення, обертаємо вагони двічі на добу з максимальним коефіцієнтом ефективності, але це не усуває фундаментальної проблеми - дефіциту вагонів", - написав він, перерахувавши низку об'єктивних причин ситуації.

Шевченко зазначає, що за нинішніх темпів вибуття/старіння/знищення вагонів їхній дефіцит до 2028 року ризикує стати критичним.

"Тобто шанс знайти квиток на Львів у вас буде умовно 30%, моделювання такої собі оптимістичності", - зазначає він, додаючи, що одне з вирішень проблеми - закупівля додатково 20 од. корейських поїздів Hyundai Rotem.

Шевченко також нагадав, що УЗ паралельно модернізує вагони власними силами, а Крюківський вагонзавод (Полтавська обл.) активно будує ще 66 нових спальних вагонів, зокрема інклюзивних.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ДТЕК збудує в Богуславі установку зберігання енергії 20 МВт

Підвищення окладів бюджетникам розглядатимуть з урахуванням раціонального та ефективного використання коштів в умовах війни - Шмигаль

Споживання е/е в Україні знижується другу добу завдяки потеплінню

Наглядова рада ПриватБанку обрала головою правління шведського банкіра Бьоркнерта

Власник Vodafone Україна подав заявку на купівлю ОГХК за 3,98 млрд грн на приватизаційному конкурсі

Ризиком для інвестицій у газопоршневі станції є ціна газу - співвласниця "Епіцентру"

Європарламент затвердив понад EUR1 млрд допомоги п'яти країнам ЄС, постраждалим від повеней

Мінфін рекордно збільшив продаж ОВДП на аукціонах до 24 млрд грн і $150 млн і різноспрямовано змінив ставки

ПУМБ запустив прийом безготівкових платежів через смартфон слідом за конкурентами

Швеція допоможе Україні в реформуванні системи управління відходами за євростандартами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА